Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17564
Author: Μόκια, Μαρία
Title: Εξαγωγική επέκταση μιας επιχείρησης τροφίμων σε χώρες της ΕΕ.
Date Issued: 2015
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Χατζηδημητρίου, Γιάννης
Abstract: Η παρούσα εργασία αναπτύσσει τα απαραίτητα στοιχεία που χρειάζεται µια επιχείρηση τροφίμων στην προσπάθεια για την εξαγωγική επέκτασή της σε χώρες της ΕΕ. Αντικειμενικός σκοπός αυτής της εργασίας είναι η έρευνα των κρίσιμων παραγόντων, των ευκαιριών και των προκλήσεων στην έναρξη των εξαγωγικών δραστηριοτήτων μιας επιχείρησης κατά την επιλογή της ελκυστικότερης αγοράς και της στρατηγικής εισόδου σε αυτή. Η εργασία επικεντρώνεται στις αγορές της Αγγλίας, της Γερμανίας, της Ιταλίας και της Γαλλίας και προτείνει μια διαφορετική προσέγγιση και υιοθέτηση στρατηγικής σε κάθε αγορά ανάλογα µε τις ιδιομορφίες που παρουσιάζει. Τέλος, οι επιλογές που παρουσιάζονται ποικίλλουν ανάλογα µε τη χώρα προορισμού, την επικρατούσα κατάσταση, τις καταναλωτικές προτιμήσεις, τις ευκαιρίες που πρέπει να εκμεταλλευτεί η επιχείρηση και τις προκλήσεις που πρόκειται να αντιμετωπίσει. Παράλληλα, στην εργασία αναφέρονται όλες οι χώρες που οι επιχειρήσεις τους αποτελούν ανταγωνιστές για την ελληνική εξαγωγική επιχείρηση καθώς και οι ευκαιρίες που παρουσιάζονται στην αγορά - στόχο.
Keywords: Εξαγωγές
Τρόφιμα
Εξαγωγική επέκταση
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MokiaMariaMsc2015.pdf4.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.