Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17562
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒαλκάνος, Ευθύμιοςel
dc.contributor.authorΜπορουτζή, Δέσποιναel
dc.date.accessioned2015-10-17T06:48:57Z-
dc.date.available2015-10-17T06:48:57Z-
dc.date.issued2015el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17562-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015.el
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία μέσω ποιοτικής έρευνας επιχειρεί να καταγράψει τις απόψεις των εκπαιδευτικών που εργάζονται σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης και των διευθυντών σπουδών σε αυτά ως προς την επιμόρφωση των πρώτων. Πιο συγκεκριμένα, χρησιμοποιήθηκε το ερευνητικό εργαλείο της συνέντευξης, ώστε να διερευνηθούν οι επιμορφωτικές ανάγκες των καθηγητών. Από τη διερεύνηση προέκυψε ότι κατά κανόνα απουσιάζουν προγράμματα επιμόρφωσης για το εκπαιδευτικό δυναμικό των φροντιστηρίων, παρόλο που οι εκπαιδευτικοί θεωρούν την επιμόρφωσή τους αναγκαία. Μεγάλο κενό κατάρτισής τους καταγράφηκε επί της διδακτικής μεθοδολογίας. Εκπαιδευτικοί και διευθυντές προσδοκούν μέσα από την επιμόρφωση να βελτιωθεί η ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου και να ενισχυθεί η εικόνα του φροντιστηριακού οργανισμού. Η ανίχνευση των επιμορφωτικών αναγκών ως προς το περιεχόμενο δείχνει ότι κατά βάση εκπαιδευτικοί και διευθυντές συγκλίνουν στην ανάγκη επιμόρφωσης σε θέματα που αφορούν τις τεχνικές διδασκαλίας, την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και την επικοινωνία. Επίσης, οι ερωτώμενοι και των δύο ομάδων θεωρούν σημαντικό ένα επιμορφωτικό πρόγραμμα να λαμβάνει υπόψη τις ειδικές επιμορφωτικές ανάγκες των φροντιστηρίων. Τέλος, εκπαιδευτικοί και διευθυντές δείχνουν την υψηλότερη προτίμηση σε επιμορφωτικά προγράμματα μικρής κλίμακας, με εισηγητές έμπειρους εκπαιδευτικούς και ειδικούς επιστήμονες και με κύριο φορέα διοργάνωσης την Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος (Ο.Ε.Φ.Ε.). Τα αποτελέσματα της έρευνας μπορούν να αξιοποιηθούν, ώστε να σχεδιαστεί μελλοντικά ένα επιμορφωτικό πρόγραμμα, το οποίο θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες των εκπαιδευτικών φροντιστηρίων μέσης εκπαίδευσης.el
dc.format.extent139el
dc.format.extent1378140 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΕκπαιδευτικοίel
dc.subjectΔιευθυντές σπουδώνel
dc.subjectΦροντιστήριαel
dc.subjectΕπιμόρφωσηel
dc.subjectΕπιμορφωτικές ανάγκεςel
dc.titleΗ επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης: μια εμπειρική έρευνα βασισμένη στις απόψεις εκπαιδευτικών και διευθυντών σπουδών φροντιστηρίων.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικήςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BoroutziDespoinaMsc2015.pdf1.22 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.