Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17561
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒούζας, Φώτιοςel
dc.contributor.authorΜπετζούνη, Παναγιώταel
dc.date.accessioned2015-10-17T06:36:39Z-
dc.date.available2015-10-17T06:36:39Z-
dc.date.issued2015el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17561-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015.el
dc.description.abstractΗ Διοίκηση «Ταλέντων» (Talent Management) αναφέρεται κυρίως στην αποτελεσματική διοίκηση του ανθρώπινου δυναμικού μιας επιχείρησης. Στην παρούσα εργασία διερευνάται θεωρητικά και εμπειρικά , η κατανόηση του όρου «ταλέντο» και η εφαρμογή των συστημάτων διοίκησης ταλέντων στον κλάδο του λιανεμπορίου εν μέσω οικονομικής κρίσης . Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να δοθεί στον αναγνώστη μία όσο το δυνατό πιο ολοκληρωμένη άποψη για την σημασία που έχει αποκτήσει η διοίκηση των ταλέντων σε κάθε επιχείρηση και ειδικότερα στο λιανεμπόριο .Επίσης για το πως η μακρόχρονη ανάπτυξη και εξέλιξη των ανθρώπων φέρνει πιο κοντά τον κάθε οργανισμό στους στρατηγικούς του στόχους και πιθανά επιτρέπει την υλοποίηση στρατηγικών σχεδιασμών εξόδου από την κρίση. Το θεωρητικό πλαίσιο στο οποίο βασίστηκε η παρούσα εργασία και αποτελεί το πρώτο μέρος της , μελετά έρευνες και επιστημονικές αναλύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί τα τελευταία χρόνια . Θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι κύριες πηγές εύρεσης υλικού είναι κυρίως ξένη βιβλιογραφία. Συγκεκριμένα μετά την ιστορική αναδρομή στους όρους ,αναλύεται η έννοια και η λειτουργία των όρων αυτών μέσα στις επιχειρήσεις ,η εικόνα για την σχέση της Διοίκησης Ανθρώπινων Πόρων με την διοίκηση ταλέντων αλλά και ο «πόλεμος ταλέντων» . Στη συνέχεια εξετάζεται η «εξίσωση» αναγκών των επιχειρήσεων σε όρους ταλέντων ,δηλαδή η προσφορά και η ζήτηση στην αγορά .Αναλύονται «οι πυλώνες στρατηγικής» ,που δομούν την εύρεση , την ανάπτυξη και την διακράτηση των στελεχών.Επίσης μελετάτε το πλήθος των στοιχείων στα οποία στηρίζεται μία πετυχημένη στρατηγική «talent management» ,όπως η ευθυγράμμιση των ατομικών στόχων με τη στρατηγική της εταιρείας , η συνεχής εξέλιξη και ανάπτυξη στελεχών του ανθρώπινου δυναμικού ,η ικανοποίηση , η αναζήτηση και φυσικά η αξιολόγηση . Στο ίδιο μέρος παρατίθενται στοιχεία για τον κλάδο του λιανεμπορίου , καθώς και για το πως επηρεάζει ή επηρεάζεται μέσα στην περίοδο κρίσης που διανύουμε .Τέλος γίνεται η παρουσίαση της εταιρείας Δ.ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε με την οποία ασχοληθήκαμε και στο ερευνητικό μέρος . Το δεύτερο μέρος αφορά την μεθοδολογία της έρευνας σχετικά με το θέμα και τους σκοπούς των αναζητήσεων μας . Γίνεται αναφορά στα είδη , στις τεχνικές έρευνας και στους λόγους επιλογής της μεθοδολογίας για την παρούσα μελέτη. Στο τρίτο και τελευταίο μέρος ,καταγράφονται τα αποτελέσματα που προκύπτουν από την ποιοτική έρευνα ,όπως αυτά προκύπτουν τόσο από το σύνολο όσο και από κάθεμία από τις επιμέρους μεθόδους που χρησιμοποιήθηκαν για την συλλογή δεδομένων. Αναλύονται τα ευρήματα της έρευνας και καταγράφονται τα συμπεράσματα.el
dc.format.extent141el
dc.format.extent2156372 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΔιοίκηση ταλέντωνel
dc.subjectΣτρατηγικήel
dc.subjectΛιανεμπόριοel
dc.subjectΠροσέλκυσηel
dc.subjectΔέσμευσηel
dc.subjectΑνάπτυξηel
dc.subjectΑξιοποίησηel
dc.titleΔιοίκηση ταλέντων στον κλάδο του λιανεμπορίου, σε περίοδο κρίσης.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BetzouniPanagiotaChMsc2015.pdf2.02 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons