Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17555
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒλαχοπούλου, Μάρωel
dc.contributor.authorΜίχος, Νικόλαοςel
dc.date.accessioned2015-10-13T20:47:19Z-
dc.date.available2015-10-13T20:47:19Z-
dc.date.issued2015el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17555-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015.el
dc.description.abstractH παρούσα μεταπτυχιακή εργασία εξετάζει τις τεχνολογίες που βοηθούν στην λειτουργία του e-marketing μέσα στην επιχείρηση καθώς επίσης το e-marketing ως μοχλός ανάπτυξης της επιχείρησης στο σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον όπως παρατίθεται από μια θεωρητική σκοπιά, καθώς και την ανάλυση της περιπτωσιολογικής μελέτης ελληνικής επιχείρησης πληροφορικής, σε συνδυασμό με την παράθεση παρόμοιων χαρακτηριστικών εταιριών του εξωτερικού.el
dc.format.extent126el
dc.format.extent2247339 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΠληροφοριακά συστήματαel
dc.subjectMarketingen
dc.titleΠληροφοριακά συστήματα και ηλεκτρονικά εργαλεία στην υπηρεσία προσωποποιημένων τεχνικών marketing σε τοπικό και διεθνές επίπεδο: η χρήση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ως εργαλείο marketing και πληροφόρησης στη διαχείριση πελατών: μελέτη περίπτωσης εταιρίας πληροφορικής.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MichosNikolaosMsc2015.pdf2.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.