Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17555
Author: Μίχος, Νικόλαος
Title: Πληροφοριακά συστήματα και ηλεκτρονικά εργαλεία στην υπηρεσία προσωποποιημένων τεχνικών marketing σε τοπικό και διεθνές επίπεδο: η χρήση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ως εργαλείο marketing και πληροφόρησης στη διαχείριση πελατών: μελέτη περίπτωσης εταιρίας πληροφορικής.
Date Issued: 2015
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Βλαχοπούλου, Μάρω
Abstract: H παρούσα μεταπτυχιακή εργασία εξετάζει τις τεχνολογίες που βοηθούν στην λειτουργία του e-marketing μέσα στην επιχείρηση καθώς επίσης το e-marketing ως μοχλός ανάπτυξης της επιχείρησης στο σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον όπως παρατίθεται από μια θεωρητική σκοπιά, καθώς και την ανάλυση της περιπτωσιολογικής μελέτης ελληνικής επιχείρησης πληροφορικής, σε συνδυασμό με την παράθεση παρόμοιων χαρακτηριστικών εταιριών του εξωτερικού.
Keywords: Πληροφοριακά συστήματα
Marketing
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MichosNikolaosMsc2015.pdf2.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.