Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17555
Συγγραφέας: Μίχος, Νικόλαος
Τίτλος: Πληροφοριακά συστήματα και ηλεκτρονικά εργαλεία στην υπηρεσία προσωποποιημένων τεχνικών marketing σε τοπικό και διεθνές επίπεδο: η χρήση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ως εργαλείο marketing και πληροφόρησης στη διαχείριση πελατών: μελέτη περίπτωσης εταιρίας πληροφορικής.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2015
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Βλαχοπούλου, Μάρω
Περίληψη: H παρούσα μεταπτυχιακή εργασία εξετάζει τις τεχνολογίες που βοηθούν στην λειτουργία του e-marketing μέσα στην επιχείρηση καθώς επίσης το e-marketing ως μοχλός ανάπτυξης της επιχείρησης στο σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον όπως παρατίθεται από μια θεωρητική σκοπιά, καθώς και την ανάλυση της περιπτωσιολογικής μελέτης ελληνικής επιχείρησης πληροφορικής, σε συνδυασμό με την παράθεση παρόμοιων χαρακτηριστικών εταιριών του εξωτερικού.
Λέξεις Κλειδιά: Πληροφοριακά συστήματα
Marketing
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
MichosNikolaosMsc2015.pdf2.1 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.