Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17549
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒασιλειάδης, Χρήστοςel
dc.contributor.authorΤουτζάρης, Εμμανουήλel
dc.date.accessioned2015-10-08T15:03:04Z-
dc.date.available2015-10-08T15:03:04Z-
dc.date.issued2015el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17549-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015.el
dc.description.abstractΤο πρώτο κεφάλαιο περιλαμβάνει έννοιες και ορισμούς του ηλεκτρονικού εμπορίου καθώς και το ιστορικό του χωρισμένο σε τρείς περιόδους. Στη συνέχεια, αναλύονται οι κατηγορίες του ηλεκτρονικού εμπορίου και τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της κατηγορίας ηλεκτρονικού εμπορίου B-C, τόσο για τους καταναλωτές αλλά και για τις επιχειρήσεις. Το κεφάλαιο κλείνει με την απεικόνιση της παρούσας κατάστασης των ηλεκτρονικών επιχειρήσεων B-C στον ελλαδικό χώρο. Στο δεύτερο κεφάλαιο θα γίνεται αναφορά στα οφέλη και πλεονεκτήματα του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ, στους διαφόρους τύπους παρουσίας στο διαδίκτυο, στις βασικές στρατηγικές κατευθύνσεις του καθώς και στη συσχέτιση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ με το ηλεκτρονικό εμπόριο με σκοπό την ακριβή γνώση των προτιμήσεων του καταναλωτή-επισκέπτη. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η βιβλιογραφική ανασκόπηση των ηλεκτρονικών επιχειρηματικών μοντέλων και του ηλεκτρονικού καταστήματος (eshop) ξεχωριστά. Επίσης, γίνεται μνεία στους διάφορους τύπους ηλεκτρονικών επιχειρηματικών μοντέλων με βάση την κατηγοροποίηση του Timmers (1998) και στη συνέχεια, αναλύεται ένας τύπος επιχειρηματικού μοντέλου, το ηλεκτρονικό κατάστημα λιανικής (e-shop). Αναλυτικά, δίνεται ο ορισμός του ηλεκτρονικού καταστήματος και γενικές πληροφορίες γύρω από τη λειτουργία του, ενώ τέλος αναλύονται διεξοδικά τα βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει ένα e-shop για να είναι ολοκληρωμένο. Στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται αναλυτική παρουσίαση των περισσοτέρων ερευνών που υπάρχουν στη βιβλιογραφία που έχουν γίνει πάνω στο αντικείμενο των κριτηρίων απόδοσης ιστοσελίδων ηλεκτρονικού εμπορίου επιχείρησης προς καταναλωτή (B-C) και στη συνέχεια αναλύονται τα οκτώ σημαντικότερα κριτήρια από αυτά. Στο πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η τωρινή κατάσταση που επικρατεί στον ελλαδικό χώρο σχετικά με τα ηλεκτρονικά καταστήματα της κατηγορίας ηλεκτρονικού εμπορίου επιχείρησης προς καταναλωτή (B-C) και επίσης τα κριτήρια που οι Έλληνες καταναλωτές θεωρούν περισσότερο σημαντικά. Έπειτα,περιγράφονται διεξοδικά έντεκα μελέτες περιπτώσεων ελληνικών ηλεκτρονικών καταστημάτων και θα αναλυθούν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους. Στο έκτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η μεθοδολογία της έρευνας που ακολουθήθηκε καθώς και τα ευρήματα της έρευνας αυτής μαζί με συμπεράσματα που αποκομίστηκαν. Τέλος, στο έβδομο κεφάλαιο ακολουθεί συζήτηση και σύνοψη της διπλωματικής εργασίας καθώς και οι περιορισμοί της μελέτης και οι προτάσεις για περαιτέρω έρευνα.el
dc.format.extent135el
dc.format.extent3778255 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subjectΕλληνικά ηλεκτρονικά καταστήματαel
dc.titleΚριτήρια απόδοσης πετυχημένων ιστοσελίδων στο ηλεκτρονικό εμπόριο: περίπτωση μελέτης τα ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ToutzarisEmmanouilMsc2015.pdf3.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.