Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17547
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηδημητρίου, Γιάννηςel
dc.contributor.authorΤσίγκου, Ευαγγελίαel
dc.date.accessioned2015-10-08T09:33:27Z-
dc.date.available2015-10-08T09:33:27Z-
dc.date.issued2015el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17547-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015.el
dc.description.abstractΗ διπλωματική αυτή εργασία διενεργήθηκε με σκοπό να μελετήσει τους παράγοντες επιτυχίας του εξαγωγικού εγχειρήματος των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Ελλάδα. Αρχικά, στο Κεφάλαιο 1 γίνεται μια εισαγωγή στο θέμα της εργασίας, αναλύοντας τον σκοπό για τον οποίο πραγματοποιήθηκε και τους λόγους για τους οποίους είναι σημαντικός αυτός ο σκοπός. Στη συνέχεια, στο Κεφάλαιο 2 αναφέρονται κάποια γενικά στοιχεία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων όπως ο ορισμός και τα χαρακτηριστικά τους, αλλά και των εξαγωγών όπως τα πλεονεκτήματα, τα μειονεκτήματα και τα εμπόδιά τους. Στο Κεφάλαιο 3 γίνεται μια αναφορά στον ορισμό και τον τρόπο μέτρησης της εξαγωγικής επίδοσης ενώ παρουσιάζονται εκτενώς οι παράγοντες εξαγωγικής επίδοσης και επιτυχίας σε διεθνές επίπεδο. Στο Κεφάλαιο 4 δίνεται έμφαση στη μεθοδολογία της έρευνας κάνοντας λόγο για τη μορφή και το είδος του ερωτηματολογίου που χρησιμοποιήθηκε. Επιπλέον, στο ίδιο κεφάλαιο γίνεται η ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας, πρώτα κάνοντας μια συνοπτική παρουσίασή τους και στη συνέχεια μια πιο εκτενή. Τέλος, στο Κεφάλαιο 5 καταλήγουμε σε ορισμένα συμπεράσματα και προτάσεις. Το βασικότερο συμπέρασμα που προέκυψε είναι η ανάδειξη των πλέον σημαντικών παραγόντων επιτυχίας των εξαγωγών, οι οποίοι περιλαμβάνουν τα ακόλουθα: τα χαρακτηριστικά του προϊόντος της επιχείρησης, την τιμή του προϊόντος, τη διεθνή εμπειρία των στελεχών της επιχείρησης, τη συμμετοχή της επιχείρησης σε εμπορικές εκθέσεις, τη δέσμευση και αφοσίωση της ανώτατης διοίκησης στην εξαγωγική δραστηριότητα, τις καλές σχέσεις που διατηρεί η επιχείρηση με τους πελάτες της, το οικονομικό περιβάλλον της ξένης αγοράς και τέλος την ανταγωνιστικότητα των προϊόντων της επιχείρησης στην ξένη αγορά.el
dc.format.extent90el
dc.format.extent3199891 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΕξαγωγέςel
dc.subjectΕπιτυχίαel
dc.subjectΜικρομεσαίες επιχειρήσειςel
dc.titleΟι παράγοντες επιτυχίας του εξαγωγικού εγχειρήματος των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsigkouEuangeliaMsc2015.pdf3.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.