Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17547
Συγγραφέας: Τσίγκου, Ευαγγελία
Τίτλος: Οι παράγοντες επιτυχίας του εξαγωγικού εγχειρήματος των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2015
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Χατζηδημητρίου, Γιάννης
Περίληψη: Η διπλωματική αυτή εργασία διενεργήθηκε με σκοπό να μελετήσει τους παράγοντες επιτυχίας του εξαγωγικού εγχειρήματος των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Ελλάδα. Αρχικά, στο Κεφάλαιο 1 γίνεται μια εισαγωγή στο θέμα της εργασίας, αναλύοντας τον σκοπό για τον οποίο πραγματοποιήθηκε και τους λόγους για τους οποίους είναι σημαντικός αυτός ο σκοπός. Στη συνέχεια, στο Κεφάλαιο 2 αναφέρονται κάποια γενικά στοιχεία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων όπως ο ορισμός και τα χαρακτηριστικά τους, αλλά και των εξαγωγών όπως τα πλεονεκτήματα, τα μειονεκτήματα και τα εμπόδιά τους. Στο Κεφάλαιο 3 γίνεται μια αναφορά στον ορισμό και τον τρόπο μέτρησης της εξαγωγικής επίδοσης ενώ παρουσιάζονται εκτενώς οι παράγοντες εξαγωγικής επίδοσης και επιτυχίας σε διεθνές επίπεδο. Στο Κεφάλαιο 4 δίνεται έμφαση στη μεθοδολογία της έρευνας κάνοντας λόγο για τη μορφή και το είδος του ερωτηματολογίου που χρησιμοποιήθηκε. Επιπλέον, στο ίδιο κεφάλαιο γίνεται η ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας, πρώτα κάνοντας μια συνοπτική παρουσίασή τους και στη συνέχεια μια πιο εκτενή. Τέλος, στο Κεφάλαιο 5 καταλήγουμε σε ορισμένα συμπεράσματα και προτάσεις. Το βασικότερο συμπέρασμα που προέκυψε είναι η ανάδειξη των πλέον σημαντικών παραγόντων επιτυχίας των εξαγωγών, οι οποίοι περιλαμβάνουν τα ακόλουθα: τα χαρακτηριστικά του προϊόντος της επιχείρησης, την τιμή του προϊόντος, τη διεθνή εμπειρία των στελεχών της επιχείρησης, τη συμμετοχή της επιχείρησης σε εμπορικές εκθέσεις, τη δέσμευση και αφοσίωση της ανώτατης διοίκησης στην εξαγωγική δραστηριότητα, τις καλές σχέσεις που διατηρεί η επιχείρηση με τους πελάτες της, το οικονομικό περιβάλλον της ξένης αγοράς και τέλος την ανταγωνιστικότητα των προϊόντων της επιχείρησης στην ξένη αγορά.
Λέξεις Κλειδιά: Εξαγωγές
Επιτυχία
Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
TsigkouEuangeliaMsc2015.pdf3.06 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.