Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17536
Author: Γκρέτζιος, Γεώργιος
Title: Στρατηγική διείσδυσης και συνεργασίας των ελληνικών επιχειρήσεων με χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας: η περίπτωση της Κίνας.
Date Issued: 2015
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Σουμπενιώτης, Δημήτριος
Abstract: Ο σκοπός της παρακάτω εργασίας είναι να μελετήσει τους τρόπους με τους οποίους πραγματοποιούν οι επιχειρήσεις τις ξένες επενδύσεις προς την Κίνα και πιο συγκεκριμένα, τον τρόπο διείσδυσης των ελληνικών επιχειρήσεων στην αγορά της Κίνας και την μορφή με την οποία πραγματοποιείται η επένδυση, ώστε να χρησιμοποιηθεί σαν συμβουλευτικός οδηγός. Ακολουθεί βιβλιογραφική επισκόπηση με τις μεθόδους διείσδυσης σε ξένη αγορά. Επίσης, θα αναλυθεί το περιβάλλον της Λ.Δ. Κίνας και χαρακτηριστικά της αγοράς της, ενώ θα καταγραφούν τα εμπόδια και οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι ξένοι επενδυτές. Παράλληλα, θα εξεταστούν τα οφέλη και τα κίνητρα από την πραγματοποίηση της ξένης επένδυσης.
Keywords: Στρατηγικές διείσδυσης
Διμερείς σχέσεις
Άμεσες ξένες επενδύσεις
Εμπόριο
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GretziosGeorgiosMsc2015.pdf1.66 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.