Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17536
Συγγραφέας: Γκρέτζιος, Γεώργιος
Τίτλος: Στρατηγική διείσδυσης και συνεργασίας των ελληνικών επιχειρήσεων με χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας: η περίπτωση της Κίνας.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2015
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Σουμπενιώτης, Δημήτριος
Περίληψη: Ο σκοπός της παρακάτω εργασίας είναι να μελετήσει τους τρόπους με τους οποίους πραγματοποιούν οι επιχειρήσεις τις ξένες επενδύσεις προς την Κίνα και πιο συγκεκριμένα, τον τρόπο διείσδυσης των ελληνικών επιχειρήσεων στην αγορά της Κίνας και την μορφή με την οποία πραγματοποιείται η επένδυση, ώστε να χρησιμοποιηθεί σαν συμβουλευτικός οδηγός. Ακολουθεί βιβλιογραφική επισκόπηση με τις μεθόδους διείσδυσης σε ξένη αγορά. Επίσης, θα αναλυθεί το περιβάλλον της Λ.Δ. Κίνας και χαρακτηριστικά της αγοράς της, ενώ θα καταγραφούν τα εμπόδια και οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι ξένοι επενδυτές. Παράλληλα, θα εξεταστούν τα οφέλη και τα κίνητρα από την πραγματοποίηση της ξένης επένδυσης.
Λέξεις Κλειδιά: Στρατηγικές διείσδυσης
Διμερείς σχέσεις
Άμεσες ξένες επενδύσεις
Εμπόριο
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
GretziosGeorgiosMsc2015.pdf1.66 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.