Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17511
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠλατσίδου, Μαρίαel
dc.contributor.authorΓουρίδου, Ειρήνηel
dc.date.accessioned2015-09-02T14:32:25Z-
dc.date.available2015-09-02T14:32:25Z-
dc.date.issued2015el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17511-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015.el
dc.description.abstractH Συναισθηματική Νοημοσύνη είναι μια σύνθετη έννοια που προσελκύει έντονα το ενδιαφέρον των μελετητών, λόγω των πρακτικών εφαρμογών και οφελών της στην τυπική και άτυπη εκπαίδευση, στον σχολικό και εργασιακό χώρο. Ιδιαίτερα στην εκπαίδευση, οι συναισθηματικά νοήμονες εκπαιδευτικοί, λόγω του ρόλου τους ως προτύπου, επηρεάζουν τη συναισθηματική ανάπτυξη των μαθητών τους. Οι συναισθηματικά έξυπνοι εκπαιδευτικοί στοχεύουν, μεταξύ άλλων, στη δημιουργία θετικού εκπαιδευτικού κλίματος με σκοπό την καλύτερη ακαδημαϊκή επίδοση των μαθητών, τη θεμελίωση κοινωνικών σχέσεων και την κινητοποίηση των μαθητών για τη μάθηση. Καθώς ο εκπαιδευτικός λειτουργεί ως πρότυπο ρόλου, ο προσδιορισμός εκείνων των συναισθηματικών και κοινωνικών χαρακτηριστικών που αξιολογούνται θετικά και άρα επιδρούν σημαντικά στους μαθητές και στην ποιότητα της εκπαίδευσης, είναι καθοριστικής σημασίας. Στο πλαίσιο αυτό, σκοπός της παρούσας εμπειρικής έρευνας είναι η αξιολόγηση των σημαντικών ικανοτήτων Συναισθηματικής Νοημοσύνης του καλού εκπαιδευτικού από γονείς και μαθητές. Τα ευρήματα της έρευνας παρέχουν ενδιαφέρουσες πληροφορίες σχετικά με το πόσο σημαντικές θεωρούνται από γονείς και μαθητές οι δεξιότητες Συναισθηματικής Νοημοσύνης του καλού εκπαιδευτικού και σχετικά με την αντίληψη που έχουν γονείς και μαθητές για τη εικόνα του καλού εκπαιδευτικού, όσο αναφορά τις συναισθηματικές και κοινωνικές δεξιότητές του. Τα αποτελέσματα θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν σε εκπαιδευτικά προγράμματα φοιτητών ή εν ενεργεία εκπαιδευτικών, όπως επίσης και για περαιτέρω έρευνα στο πεδίο της Συναισθηματικής Νοημοσύνης στην εκπαίδευση.el
dc.format.extent114el
dc.format.extent917935 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΣυναισθηματική νοημοσύνηel
dc.subjectΓονείςel
dc.subjectΜαθητέςel
dc.subjectΕκπαιδευτικόςel
dc.subjectΠρότυποel
dc.subjectΡόλοςel
dc.subjectΣυναισθηματικές και κοινωνικές δεξιότητεςel
dc.titleΠοιες είναι οι σημαντικές ικανότητες συναισθηματικής νοημοσύνης του καλού εκπαιδευτικού σύμφωνα με τους γονείς και τους μαθητές;el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικήςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GouridouEiriniMsc2015.pdf821.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.