Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17478
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΔαγδιλέλης, Βασίλειοςel
dc.contributor.authorΠαπαδοπούλου, Ευμορφίληel
dc.date.accessioned2015-07-20T07:37:54Z-
dc.date.available2015-07-20T07:37:54Z-
dc.date.issued2015el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17478-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015.el
dc.description.abstractΗ παρούσα έρευνα αποσκοπούσε στην διερεύνηση των αντιλήψεων και στάσεων στελεχών δευτεροβάθμιας εκπαίδεσης απέναντι στη διαδικτυακή εκπαίδευση και επιμόρφωση μέσα από την καταγραφή των αντιλαμβανόμενων ωφελειών, μειονεκτημάτων, κρίσιμων παραγόντων επιτυχίας μίας διαδικτυακής επιμόρφωσης και πρόθεση συμμετοχής. Για τη διεξαγωγή της χρησιμοποιήθηκε η ποσοτική προσέγγιση και για τις ανάγκες της κατασκευάστηκε ένα ερωτηματολόγιο, το οποίο στάλθηκε ηλεκτρονικά σε σχολικές μονάδες του Νομού Θεσσαλονίκης. Το δείγμα αποτέλεσαν 126 στελέχη από το Νομό Θεσσαλονίκης. Τα ευρήματα της ανέδειξαν θετικές αντιλήψεις για τη διαδικτυακή μάθηση με κυριότερα αντιλαμβανόμενα οφέλη να αποτελούν η δυνατότητα πρόσβασης στο υλικό οποιαδήποτε στιγμή και η ενθάρρυνση για χρήση περισσοτέρων δεδομένων από ότι με τις παραδοσιακές μεθόδους. Ως αντιλαμβανόμενα εμπόδια για αρκετούς από τους συμμετέχοντες αναδείχθηκαν η ραγδαία αλλαγή λογισμικών και σε λιγότερο βαθμό η έλλειψη δια ζώσης επικοινωνίας με τον διδάσκοντα και τους άλλους εκπαιδευόμενους. Όλοι οι παράγοντες που διατυπώθηκαν στο ερωτηματολόγιο αξιολογήθηκαν από τους συμμετέχοντες ως σημαντικοί για την επιτυχία με πιο σημαντικό να αποτελεί η υποστήριξη του διδάσκοντα μέσω forums και διαδικτυακών συνεδριών. Η έρευνα ανέδειξε επίσης διαφορές στις αντιλήψεις σε σχέση με ατομικά χαρακτηριστικά όπως το φύλο, την ηλικία, την ειδικότητα, την εμπειρία χρήσης Η/Υ και την προηγούμενη εμπειρία σε διαδικτυακά προγράμματα μάθησης. Τα ευρήματα της παρούσας έρευνας είναι σημαντικά γιατί θα μπορούσαν να αποτελέσουν ένα χρήσιμο οδηγό για τον σχεδιασμό ενός διαδικτυακού προγράμματος επιμόρφωσης στελεχών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με βάση τις διαφοροποιημένες ανάγκες τους.el
dc.format.extent125el
dc.format.extent1621349 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΔιαδικτυακή μάθησηel
dc.subjectΟφέλη και εμπόδια στη διαδικτυακή μάθησηel
dc.subjectΚρίσιμοι παράγοντες επιτυχίαςel
dc.subjectΣτελέχη Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσηςel
dc.subjectΕπιμόρφωσηel
dc.subjectΕπαγγελματική ανάπτυξηel
dc.titleΔιερεύνηση στάσεων και αντιλήψεων στελεχών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης απέναντι στην διαδικτυακή εκπαίδευση και επιμόρφωση.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικήςen
Appears in Collections:ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PapadopoulouEvmorfiliMsc2015.pdf1.58 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.