Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17478
Συγγραφέας: Παπαδοπούλου, Ευμορφίλη
Τίτλος: Διερεύνηση στάσεων και αντιλήψεων στελεχών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης απέναντι στην διαδικτυακή εκπαίδευση και επιμόρφωση.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2015
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής
Επόπτης Καθηγητής: Δαγδιλέλης, Βασίλειος
Περίληψη: Η παρούσα έρευνα αποσκοπούσε στην διερεύνηση των αντιλήψεων και στάσεων στελεχών δευτεροβάθμιας εκπαίδεσης απέναντι στη διαδικτυακή εκπαίδευση και επιμόρφωση μέσα από την καταγραφή των αντιλαμβανόμενων ωφελειών, μειονεκτημάτων, κρίσιμων παραγόντων επιτυχίας μίας διαδικτυακής επιμόρφωσης και πρόθεση συμμετοχής. Για τη διεξαγωγή της χρησιμοποιήθηκε η ποσοτική προσέγγιση και για τις ανάγκες της κατασκευάστηκε ένα ερωτηματολόγιο, το οποίο στάλθηκε ηλεκτρονικά σε σχολικές μονάδες του Νομού Θεσσαλονίκης. Το δείγμα αποτέλεσαν 126 στελέχη από το Νομό Θεσσαλονίκης. Τα ευρήματα της ανέδειξαν θετικές αντιλήψεις για τη διαδικτυακή μάθηση με κυριότερα αντιλαμβανόμενα οφέλη να αποτελούν η δυνατότητα πρόσβασης στο υλικό οποιαδήποτε στιγμή και η ενθάρρυνση για χρήση περισσοτέρων δεδομένων από ότι με τις παραδοσιακές μεθόδους. Ως αντιλαμβανόμενα εμπόδια για αρκετούς από τους συμμετέχοντες αναδείχθηκαν η ραγδαία αλλαγή λογισμικών και σε λιγότερο βαθμό η έλλειψη δια ζώσης επικοινωνίας με τον διδάσκοντα και τους άλλους εκπαιδευόμενους. Όλοι οι παράγοντες που διατυπώθηκαν στο ερωτηματολόγιο αξιολογήθηκαν από τους συμμετέχοντες ως σημαντικοί για την επιτυχία με πιο σημαντικό να αποτελεί η υποστήριξη του διδάσκοντα μέσω forums και διαδικτυακών συνεδριών. Η έρευνα ανέδειξε επίσης διαφορές στις αντιλήψεις σε σχέση με ατομικά χαρακτηριστικά όπως το φύλο, την ηλικία, την ειδικότητα, την εμπειρία χρήσης Η/Υ και την προηγούμενη εμπειρία σε διαδικτυακά προγράμματα μάθησης. Τα ευρήματα της παρούσας έρευνας είναι σημαντικά γιατί θα μπορούσαν να αποτελέσουν ένα χρήσιμο οδηγό για τον σχεδιασμό ενός διαδικτυακού προγράμματος επιμόρφωσης στελεχών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με βάση τις διαφοροποιημένες ανάγκες τους.
Λέξεις Κλειδιά: Διαδικτυακή μάθηση
Οφέλη και εμπόδια στη διαδικτυακή μάθηση
Κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας
Στελέχη Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Επιμόρφωση
Επαγγελματική ανάπτυξη
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
PapadopoulouEvmorfiliMsc2015.pdf1.58 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.