Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17263
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑσημόπουλος, Νίκοςel
dc.contributor.authorΚοτέ, Δονάτοςel
dc.date.accessioned2015-05-22T11:46:45Z-
dc.date.available2015-05-22T11:46:45Z-
dc.date.issued2014el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17263-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014.el
dc.description.abstractΣτο πρώτο κεφάλαιο θα αναφερθούμε στην Εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Θα περιγράψουμε εν συντομία, τι είναι και στη συνέχεια θα περιγράψουμε τα μοντέλα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, προσεγγίζοντάς την μέσω τριών τρόπων: εκπαιδευτική προσέγγιση, διάκριση Σύγχρονων/Ασύγχρονων Υπηρεσιών και την αντιστοίχιση εκπαιδευτή με εκπαιδευόμενες περιοχές. Το δεύτερο κεφάλαιο χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος θα αναφερθούμε στις θεωρίες μάθησης. Ενώ στο δεύτερο θα περιγράψουμε το Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Υλικό. Στο τρίτο κεφάλαιο περιγράφουμε δύο πλατφόρμες εξ αποστάσεως εκπαίδευσης το Moodle και το Open eClass. Θα αναφερθούμε στις δυνατότητες που παρέχουν και θα δούμε τη διάκριση μεταξύ των χρηστών. Στο Κεφάλαιο 4 περιγράφεται το σύστημα που υλοποιήσαμε. Αναφερόμαστε στις δυνατότητές του, στη συνέχεια περιγράφουμε τη Βάση Δεδομένων και το Λογισμικό. Τέλος δίνουμε ένα παράδειγμα εκτέλεσης του προγράμματς.el
dc.format.extent128el
dc.format.extent1704938 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας-
dc.subjectΕξ αποστάσεως εκπαίδευσηel
dc.titleΕξ αποστάσεως εκπαίδευση: μελέτη και ανάπτυξη πρότυπης πλατφόρμας.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορικήel
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KoteDonatosMsc2014.pdf1.66 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.