Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17257
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΜπούσιου-Μακρίδου, Δέσποιναel
dc.contributor.authorΓιαννόπουλος, Γεώργιοςel
dc.date.accessioned2015-05-20T22:31:51Z-
dc.date.available2015-05-20T22:31:51Z-
dc.date.issued2014el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17257-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014.el
dc.description.abstractΣτη σύγχρονη εποχή που διανύουμε, το μεγαλύτερο μέρος των θεάτρων διαθέτει τεχνολογικές κατασκευές που βοηθούν στη ομαλή διεξαγωγή και στην ποιοτική παραγωγή παραστάσεων. Το διαδίκτυο επίσης, βοηθάει τις θεατρικές παραστάσεις μέσω των υπηρεσιών που προσφέρει. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνηθούν τα επιμέρους τμήματα της βοήθειας της τεχνολογίας και του διαδικτύου σε όλο το θεατρικό οικοδόμημα. Στόχος της εργασίας είναι η ανάδειξη της αναγκαιότητας της ύπαρξης της τεχνολογίας στις παραστάσεις και στη διδασκαλία του θεάτρου μέσα από μία λεπτομερής ποιοτική και ποσοτική έρευνα. Η διατριβή βασίστηκε σε πρωτογενή στοιχεία και υλοποιήθηκε σε δύο στάδια. Αρχικά (α) υλοποιήθηκε μια ποιοτική έρευνα που αφορούσε την εξέλιξη όλου του δυτικού θεάτρου από τεχνολογικής πλευράς, από την αρχή δημιουργίας αυτού, μέσω της διαδικασίας της μη δομημένης συνέντευξης με ανοιχτά ερωτήματα. Έπειτα, (β) πραγματοποιήθηκε με τη χρήση ενός δομημένου ερωτηματολόγιου, μια ποσοτική έρευνα, και καταγράφηκε η στάση των εκπαιδευτικών - εκπαιδευόμενων της θεατρικής παιδείας σε όλο το φάσμα συνεισφοράς της τεχνολογίας του διαδικτύου στο θέατρο. Το ερωτηματολόγιο συντάχθηκε με βάση τα πρωτογενή δεδομένα που συλλέχθηκαν. Το δείγμα της ποσοτικής έρευνας αποτελείται από συνολικά από 180 άτομα, 30 διδάσκοντες και 150 διδασκόμενους θεατρικής παιδείας. Το χρονικό διάστημα διεξαγωγής της έρευνας ήταν από τον Ιανουάριο του 2013 έως τον Μάιο του 2014. Η στατιστική ανάλυση των δεδομένων πραγματοποιήθηκε με το στατιστικό πρόγραμμα SPSS και ακολουθήθηκε η περιγραφική στατιστική ανάλυση. Συμπερασματικά από την ποιοτική και ποσοτική ανάλυση, προκύπτει ότι οι καθηγητές θεωρούν η τεχνολογία στο θέατρο και η διευκόλυνση των τεχνολογικών μηχανημάτων που υπάρχουν σε αυτά είναι αναγκαία σε σχέση με τους σπουδαστές που εμφανίζουν μια δυσπιστία. Η τεχνολογία έχει ενσωματωθεί στο θέατρο σε πολλούς και διαφορετικούς τομείς. Οι κύριοι τομείς που έχει ενσωματωθεί είναι στη σκηνογραφία, στο φωτισμό και τον ήχο. Το διαδίκτυο και οι υπηρεσίες που προσφέρει εμφανίζουν μια αυξητική τάση στη σχέση τους με το θέατρο. Η διδασκαλία μέσω της χρήσης τεχνολογικών μέσων και του διαδικτύου αυξάνεται και δημιουργούνται προϋποθέσεις καλύτερης μετάδοσης πληροφοριών.el
dc.format.extent162el
dc.format.extent9843042 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΤεχνολογίαel
dc.subjectΤεχνολογική εξέλιξη θεάτρουel
dc.subjectΔιαδίκτυοel
dc.subjectΘέατροel
dc.titleΠως η τεχνολογία και το διαδίκτυο βοηθούν στην εξέλιξη του θεάτρου.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορικήel
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GiannopoulosGeorgiosMsc2014.pdf9.36 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons