Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17221
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣτειακάκης, Εμμανουήλel
dc.contributor.authorΤσότσου, Αικατερίνηel
dc.date.accessioned2015-05-06T21:16:48Z-
dc.date.available2015-05-06T21:16:48Z-
dc.date.issued2014el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17221-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014.el
dc.description.abstractΓια μεγάλο χρονικό διάστημα, η αξιολόγηση στον τομέα της εκπαίδευσης είχε επικεντρωθεί κυρίως στα τεστ που γινόταν με μολύβι και χαρτί. Από τα τέλη της δεκαετίας του 1980, όταν άρχισε η μεγάλης κλίμακας διάδοση των υπολογιστών στην εκπαίδευση, εμφανίστηκε η ηλεκτρονική αξιολόγηση. Η τεχνολογία σήμερα, προσφέρει νέες ευκαιρίες για καινοτομία στην εκπαιδευτική αξιολόγηση, μέσω μηχανισμών άμεσης ανατροφοδότησης, βαθμολόγησης και μέσω νέων παρεχόμενων εργαλείων. Η παρούσα λοιπόν ερευνητική μελέτη, διερευνά την έννοια της Ηλεκτρονικής Αξιολόγησης (ΗΑ), αλλά και της σημασίας της στην εκπαίδευση. Στόχος της μελέτης είναι η διερεύνηση της χρήσης των συστημάτων ΗΑ στην Ελλάδα και το εξωτερικό, το κατά πόσο δηλαδή αποτελούν μέρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας, αλλά και η συμβολή τους σε αυτή. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη βοήθεια ενός ερωτηματολογίου που δόθηκε σε εκπαιδευτικούς, προκειμένου να διαπιστωθεί η ενδεχόμενη χρήση συστημάτων ΗΑ, αλλά και οι αντιλήψεις τους για την ΗΑ. Προέκυψε λοιπόν ως γενικό αποτέλεσμα, το γεγονός ότι υπήρξαν μεγάλες αλλαγές τα τελευταία χρόνια, καθώς υπήρξε αυξημένη χρήση συστημάτων ΗΑ. Βέβαια, η πιθανή έλλειψη τεχνολογίας και τεχνογνωσίας, καθιστά σχετικά αργή την πρόοδο στον τομέα της εκπαίδευσης. Οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν στην έρευνα υπογραμμίζουν τη μεγάλη σημασία της ΗΑ, παρόλα αυτά, είναι εμφανής η δυσκολία στην αλλαγή της νοοτροπίας από τις παραδοσιακές μεθόδους αξιολόγησης, στην αξιολόγηση με ηλεκτρονικά μέσα. Τα πρώτα βήματα όμως έχουν γίνει. Τα συστήματα ηλεκτρονικής αξιολόγησης έχουν να προσφέρουν πολλά στον τομέα της εκπαίδευσης, αρκεί να υπάρξει ενημέρωση και έλλειψη δισταγμού για αλλαγή.el
dc.format.extent112el
dc.format.extent3260399 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΗλεκτρονική αξιολόγησηel
dc.subjectΣύστημα ηλεκτρονικής αξιολόγησηςel
dc.subjectΈρευναel
dc.titleΗλεκτρονική αξιολόγηση (E-assessment): διερεύνηση της χρήσης των συστημάτων ηλεκτρονικής αξιολόγησης στην Ελλάδα και το εξωτερικό.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορικήel
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsotsouAikateriniMsc2014.pdf3 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.