Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17212
Συγγραφέας: Παναγιωτόπουλος, Νικόλαος
Τίτλος: Social media: τυπολογία και εφαρμογές.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2015
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Επόπτης Καθηγητής: Βλαχοπούλου, Μάρω
Περίληψη: Τα social media έχουν γίνει ιδιαίτερα δημοφιλή στις μέρες μας, ενώ μεγάλος είναι και ο αριθμός των χρηστών που ασχολούνται με τα κοινωνικά μέσα. Η ταχύτητα διάδοσής τους έχει επηρεάσει τις βασικές δομές του Internet, ενώ έχουν επέλθει σημαντικές αλλαγές τόσο στη συμπεριφορά των καταναλωτών όσο και σε παραδοσιακούς κλάδους των επιχειρήσεων. Αρχικά, υπήρχε μια μονόδρομη σχέση της επιχείρησης προς τον πελάτη στον οποίο και πουλούσε προϊόντα ή υπηρεσίες. Στη συνέχεια αυτή η σχέση εξελίχθηκε σε αλληλεπίδραση μεταξύ του πελάτη και της επιχείρησης. Τομή υπήρξε το consumer generated marketing, στο οποίο ο πελάτης κατασκευάζει το προϊόν, αλλά και μπαίνει συνεργάτης της επιχείρησης. Για να φτάσουμε στη σημερινή μορφή όπου ο πελάτης αποτελεί συνήγορο της επιχείρησης με το να τη διαφημίζει. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάπτυξη της στρατηγικής μάρκετινγκ με τη χρήση των κοινωνικών μέσων Επίσης, στα πλαίσια αυτής της διπλωματικής θα προσπαθήσουμε να καταγράψουμε το σύνολο των κοινωνικών μέσων μάρκετινγκ και να διαμορφώσουμε την τυπολογία τους. Αυτό βέβαια θα επιτευχθεί μέσω της βιβλιογραφίας και της επισκόπησης των πρόσφατων δημοσιεύσεων των συγγραφέων. Επιπλέον, για κάθε κατηγορία θα δοθούν και τα σχετικά παραδείγματα- εφαρμογές(case studies). Αυτό όμως που κάνει ιδιαίτερη την εργασία μας είναι και η παρουσίαση του επιχειρηματικού πλάνου μιας καινοτόμου εφαρμογής που προτείνεται από το συγγραφέα. Όσον αφορά τη δομή και την οργάνωση ξεκινάμε, μετά το κεφάλαιο 1 που αποτελεί την εισαγωγή, με το κεφάλαιο 2 που αφορά την εννοιολογική προσέγγιση και την εξελεγκτική πορεία των κοινωνικών μέσων μάρκετινγκ. Αρχικά, εξετάζουμε τη σχέση μεταξύ social media και marketing αναφερόμενοι στα πλεονεκτήματα και στα μειονεκτήματα που εμφανίζουν. Παρουσιάζουμε το μέλλον των social media καθώς διάχυτοι είναι πλέον γύρω μας οι όροι big data και internet of things, ενώ προσεγγίζουμε και εννοιολογικά τους όρους Web 2.0 και User Generated Content (UGC). Στη συνέχεια προχωρούμε στην ενότητα της εργασίας που είναι η κατηγοριοποίηση των κοινωνικών μέσων ,αναφέροντας στο τέλος και την προσωπική μας εκτίμηση. Μιλώντας για social media δε θα ήταν δυνατό να μην αναφερθούμε και στα επιχειρηματικά μοντέλα που τα διέπουν, ενώ παραθέτουμε και τα πιο πρόσφατα στατιστικά στοιχεία που βρήκαμε. Αυτό που δίνει έναν καθαρά προσωπικό τόνο στην εργασία μας είναι το κοινωνικό δίκτυο e-student.com που υλοποιήσαμε υπό μορφή business plan και αφορά τα πανεπιστημιακά ιδρύματα.
Λέξεις Κλειδιά: Social media
Κοινωνικά δίκτυα
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
PanagiotopoulosNikolaosMsc2015.pdf1.96 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.