Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17068
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠλατσίδου, Μαρίαel
dc.contributor.authorΚουλουμπού, Δέσποιναel
dc.date.accessioned2015-04-02T14:12:18Z-
dc.date.available2015-04-02T14:12:18Z-
dc.date.issued2015el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17068-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015.el
dc.description.abstractΗ παρούσα έρευνα εξετάζει την επικοινωνία και τη συναισθηματική νοημοσύνη των εκπαιδευτικών και τη μεταξύ τους σχέση. Για τη διεξαγωγή της έρευνας χρησιμοποιήθηκαν, για την επικοινωνία το ερωτηματολόγιο ICI του Bienvenu (1971) και για τη συναισθηματική νοημοσύνη το EIS της Shutte et al. (1998). Το δείγμα της έρευνας ήταν εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Νομού Θεσσαλονίκης. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν πως το επίπεδο της επικοινωνίας και της συναισθηματικής νοημοσύνης ήταν αρκετά ικανοποιητικό. Ειδικότερα οι εκπαιδευτικοί εμφάνισαν υψηλά επίπεδα Αυτοαντίληψης και Ικανότητας έκφρασης στην επικοινωνία και Κοινωνικών Δεξιοτήτων στη Συναισθηματική Νοημοσύνη. Τα αποτελέσματα των περαιτέρω αναλύσεων παρουσίασαν σημαντική συσχέτιση ανάμεσα στην επικοινωνία και τη συναισθηματική νοημοσύνη και εμφάνισαν τη συναισθηματική νοημοσύνη ως προβλεπτικό παράγοντα για την επικοινωνία.el
dc.format.extent104el
dc.format.extent520204 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΕπικοινωνίαel
dc.subjectΣυναισθηματική νοημοσύνηel
dc.subjectΕκπαιδευτικοίel
dc.titleΔιερεύνηση της συναισθηματικής νοημοσύνης και της ικανότητας επικοινωνίας των εκπαιδευτικών.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικήςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KouloumpouDespoinaMsc2015.pdf507.41 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons