Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17068
Συγγραφέας: Κουλουμπού, Δέσποινα
Τίτλος: Διερεύνηση της συναισθηματικής νοημοσύνης και της ικανότητας επικοινωνίας των εκπαιδευτικών.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2015
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής
Επόπτης Καθηγητής: Πλατσίδου, Μαρία
Περίληψη: Η παρούσα έρευνα εξετάζει την επικοινωνία και τη συναισθηματική νοημοσύνη των εκπαιδευτικών και τη μεταξύ τους σχέση. Για τη διεξαγωγή της έρευνας χρησιμοποιήθηκαν, για την επικοινωνία το ερωτηματολόγιο ICI του Bienvenu (1971) και για τη συναισθηματική νοημοσύνη το EIS της Shutte et al. (1998). Το δείγμα της έρευνας ήταν εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Νομού Θεσσαλονίκης. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν πως το επίπεδο της επικοινωνίας και της συναισθηματικής νοημοσύνης ήταν αρκετά ικανοποιητικό. Ειδικότερα οι εκπαιδευτικοί εμφάνισαν υψηλά επίπεδα Αυτοαντίληψης και Ικανότητας έκφρασης στην επικοινωνία και Κοινωνικών Δεξιοτήτων στη Συναισθηματική Νοημοσύνη. Τα αποτελέσματα των περαιτέρω αναλύσεων παρουσίασαν σημαντική συσχέτιση ανάμεσα στην επικοινωνία και τη συναισθηματική νοημοσύνη και εμφάνισαν τη συναισθηματική νοημοσύνη ως προβλεπτικό παράγοντα για την επικοινωνία.
Λέξεις Κλειδιά: Επικοινωνία
Συναισθηματική νοημοσύνη
Εκπαιδευτικοί
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
KouloumpouDespoinaMsc2015.pdf507.41 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons