Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17068
Author: Κουλουμπού, Δέσποινα
Title: Διερεύνηση της συναισθηματικής νοημοσύνης και της ικανότητας επικοινωνίας των εκπαιδευτικών.
Date Issued: 2015
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής
Supervisor: Πλατσίδου, Μαρία
Abstract: Η παρούσα έρευνα εξετάζει την επικοινωνία και τη συναισθηματική νοημοσύνη των εκπαιδευτικών και τη μεταξύ τους σχέση. Για τη διεξαγωγή της έρευνας χρησιμοποιήθηκαν, για την επικοινωνία το ερωτηματολόγιο ICI του Bienvenu (1971) και για τη συναισθηματική νοημοσύνη το EIS της Shutte et al. (1998). Το δείγμα της έρευνας ήταν εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Νομού Θεσσαλονίκης. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν πως το επίπεδο της επικοινωνίας και της συναισθηματικής νοημοσύνης ήταν αρκετά ικανοποιητικό. Ειδικότερα οι εκπαιδευτικοί εμφάνισαν υψηλά επίπεδα Αυτοαντίληψης και Ικανότητας έκφρασης στην επικοινωνία και Κοινωνικών Δεξιοτήτων στη Συναισθηματική Νοημοσύνη. Τα αποτελέσματα των περαιτέρω αναλύσεων παρουσίασαν σημαντική συσχέτιση ανάμεσα στην επικοινωνία και τη συναισθηματική νοημοσύνη και εμφάνισαν τη συναισθηματική νοημοσύνη ως προβλεπτικό παράγοντα για την επικοινωνία.
Keywords: Επικοινωνία
Συναισθηματική νοημοσύνη
Εκπαιδευτικοί
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015.
Appears in Collections:ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KouloumpouDespoinaMsc2015.pdf507.41 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons