Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17067
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠλατσίδου, Μαρίαel
dc.contributor.authorΧήτα, Παναγιώταel
dc.date.accessioned2015-04-02T14:09:14Z-
dc.date.available2015-04-02T14:09:14Z-
dc.date.issued2015el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17067-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015.el
dc.description.abstractΗ παρούσα έρευνα εξετάζει την αποτελεσματική Επικοινωνία των εκπαιδευτικών σε σχέση με δυο από τους παράγοντες της προσωπικότητας, τη Δεκτικότητα στην Εμπειρία και την Ευσυνειδησία. Στην έρευνα συμμετείχαν 183 εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από την περιοχή της Θεσσαλονίκης. Τα αποτελέσματα έδειξαν ικανοποιητικά επίπεδα στην επικοινωνιακή ικανότητα των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών. Επίσης εμφανίστηκε συσχέτισή της με τους παράγοντες που εξετάστηκαν, τη Δεκτικότητα στην Εμπειρία και την Ευσυνειδησία. Τέλος, διαπιστώθηκε ότι οι δυο αυτοί παράγοντες μπορούν να προβλέψουν σε μικρό ποσοστό την αποτελεσματική Επικοινωνία.el
dc.format.extent89el
dc.format.extent1037506 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΕπικοινωνίαel
dc.subjectΠροσωπικότηταel
dc.subjectΕκπαιδευτικοίel
dc.subjectΔεκτικότητα στην εμπειρίαel
dc.subjectΕυσυνειδησίαel
dc.titleΔιερεύνηση της επίδρασης δυο παραγόντων της προσωπικότητας των εκπαιδευτικών –της Δεκτικότητας στην Εμπειρία και της Ευσυνειδησίας- στην αποτελεσματική τους επικοινωνία.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικήςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ChitaPanagiotaMsc2015.pdf962.32 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons