Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17067
Author: Χήτα, Παναγιώτα
Title: Διερεύνηση της επίδρασης δυο παραγόντων της προσωπικότητας των εκπαιδευτικών –της Δεκτικότητας στην Εμπειρία και της Ευσυνειδησίας- στην αποτελεσματική τους επικοινωνία.
Date Issued: 2015
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής
Supervisor: Πλατσίδου, Μαρία
Abstract: Η παρούσα έρευνα εξετάζει την αποτελεσματική Επικοινωνία των εκπαιδευτικών σε σχέση με δυο από τους παράγοντες της προσωπικότητας, τη Δεκτικότητα στην Εμπειρία και την Ευσυνειδησία. Στην έρευνα συμμετείχαν 183 εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από την περιοχή της Θεσσαλονίκης. Τα αποτελέσματα έδειξαν ικανοποιητικά επίπεδα στην επικοινωνιακή ικανότητα των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών. Επίσης εμφανίστηκε συσχέτισή της με τους παράγοντες που εξετάστηκαν, τη Δεκτικότητα στην Εμπειρία και την Ευσυνειδησία. Τέλος, διαπιστώθηκε ότι οι δυο αυτοί παράγοντες μπορούν να προβλέψουν σε μικρό ποσοστό την αποτελεσματική Επικοινωνία.
Keywords: Επικοινωνία
Προσωπικότητα
Εκπαιδευτικοί
Δεκτικότητα στην εμπειρία
Ευσυνειδησία
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015.
Appears in Collections:ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ChitaPanagiotaMsc2015.pdf962.32 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons