Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17057
Συγγραφέας: Μάλλιος, Παύλος
Τίτλος: Τεχνολογική εκπαίδευση Ελλάδας, Βουλγαρίας και Ρουμανίας μετά το 1989: συγκριτική προσέγγιση.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2015
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Σπουδές στις Γλώσσες & τον Πολιτισμό των Χωρών της Ν.Α. Ευρώπης
Επόπτης Καθηγητής: Σουτσίου, Κυπριανός
Περίληψη: Μὲ τὴν ἐργασία τοῦ ὁ ἄνθρωπος μπορεῖ νὰ πραγματοποιήσει τὴν ἐντολὴ τοῦ Θεοῦ «κατακυριεύσατε τῆς γῆς» μὲ ἀπώτερο σκοπὸ τὴν δόξα τοῦ Θεοῦ.(Βίβλος Γὲνν. α΄ 28) Τα εκπαιδευτικά συστήματα που εφαρμόζονται στις χώρες της Ευρώπης παρουσιάζουν διαφορές ως προς τη λειτουργία, την οργάνωση και τη διοίκηση τους. Αυτές, ακριβώς, οι διαφορές παρουσιάζονται, στην εργασία, για την τεχνολογική εκπαίδευση της Ρουμανίας, της Βουλγαρίας και της Ελλάδος. Πρόκειται για χώρες που ανήκουν στον ευρωπαϊκό χώρο, άλλα έχουν διαφορετική ιστορία στις αρχές εκπαίδευσης, γεγονός που τις κάνει μοναδικές. Διαφορετικές κοινωνίες, διαφορετικές οικονομίες με ένα όμως σκοπό. Τη δημιουργία πολιτών εξοπλισμένων με όλες εκείνες τις γνώσεις, αυτές που για κάθε χώρα θεωρούνται υποχρεωτικές, ώστε οι μελλοντικοί ενήλικοι πλέον πολίτες να προσαρμοστούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στην σκληρή και απαιτητική κοινωνία και να συμβάλλουν στην ανάπτυξή της. Δομή της εργασίας Η εργασία οργανώθηκε ως εξής: περιεχόμενα, συντομογραφίες, πρόλογο, πέντε κεφάλαια: Εισαγωγή Γίνεται μια σύντομη αναφορά στη δομή της εργασίας στο ύφος και ακολουθεί η ανασκόπηση της βιβλιογραφίας. Τέλος περιγράφεται η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε. Κεφάλαιο Πρώτο Στο πρώτο κεφάλαιο προσεγγίζεται το θεωρητικό πλαίσιο, γίνεται καταγραφή και ταξινόμηση σε θεματικές ενότητες με μονάδα ανάλυσης το θέμα.. Ως προς το νόημα και το περιεχόμενο, της ελληνικής τεχνικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης. Κεφάλαιο Δεύτερο Στο Δεύτερο κεφάλαιο γίνεται μια αναφορά στη διαχρονική εξέλιξη τις εκπαιδευτικές Μεταρρυθμίσεις τα Τεχνικά επαγγελματικά εκπαιδευτήρια (Τ.Ε.Ε.) τα Επαγγελματικά λύκεια (ΕΠΑ.Λ) τις Επαγγελματικές Σχολές (ΕΠΑΣ) και το νέο (ΕΠΑΛ). Κεφάλαιο Τρίτο Στο Τρίτο κεφάλαιο γίνεται προσέγγιση της τεχνολογικής εκπαίδευσης της Βουλγαρίας. Κεφάλαιο Τέταρτο Στο Τέταρτο κεφάλαιο γίνεται προσέγγιση της τεχνολιγικής εκπαίδευσης της Ρουμανίας. Κεφάλαιο Πέμπτο Στο πέμπτο κεφάλαιο γίνεται συγκριτική προσέγγιση των τριών χωρών. Παράρτημα 1ο Δημόσιοι οργανισμοί των τριών χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Παράρτημα 2ο Διεθνείς δραστηριότητες για την εκπαίδευση στην Ηνωμένη Ευρώπη. Παράρτημα 3ο ΦΕΚ Παράρτημα 4ο Παρουσίαση υποδομής Τ.Ε. της Φλώρινας. Παράρτημα 5ο Παρουσίαση περίπτωσης Ελλάδας, Βουλγαρίας, Ρουμανίας Βιβλιογραφία
Λέξεις Κλειδιά: Eκπαιδευτικά συστήματα
Τεχνολογική εκπαίδευση
Τεχνική εκπαίδευση Βουλγαρίας
Τεχνική εκπαίδευση Ρουμανίας
Επαγγελματική εκπαίδευση
Δια βίου μάθηση
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:Σπουδές στις Γλώσσες & τον Πολιτισμό των Χωρών της Ν.Α. Ευρώπης (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
MalliosPaulosMsc2015.pdf11.39 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons