Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17015
Συγγραφέας: | Τσανίδου, Χριστίνα |
Τίτλος: | Η αξιολόγηση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου στο πλαίσιο της σχολικής μονάδας: από τη σκοπιά των σχολικών συμβούλων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. |
Ημερομηνία Έκδοσης: | 2015 |
Τμήμα: | Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων |
Επόπτης Καθηγητής: | Τσιότρας, Γεώργιος |
Περίληψη: | Στη σημερινή εποχή, η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου αποτελεί ίσως το βασικότερο ζήτημα που απασχολεί την ελληνική εκπαιδευτική κοινότητα. Από το σχολικό έτος 2013-2014 έχει αρχίσει η εφαρμογή του προγράμματος αξιολόγησης στο πλαίσιο της σχολικής μονάδας, γεγονός που εμπλέκει πολλούς φορείς, στελέχη της εκπαίδευσης και φυσικά το εκπαιδευτικό δυναμικό . Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η βιβλιογραφική αλλά και εμπειρική διερεύνηση της αναγκαιότητας και σπουδαιότητας της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου, καθώς και η καταγραφή των θέσεων και προτάσεων των Σχολικών Συμβούλων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, προκειμένου να διαμορφωθεί μια πρώτη εικόνα μέσω της εμπειρίας τους, η οποία θα παρουσιάζει τα πλεονεκτήματα, τα μειονεκτήματα του προγράμματος και τις προτάσεις για βελτίωση της οργάνωσης της διαδικασίας της αξιολόγησης. |
Λέξεις Κλειδιά: | Αξιολόγηση ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου Αυτοαξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου στο πλαίσιο της σχολικής μονάδας |
Πληροφορίες: | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015. |
Εμφανίζεται στις Συλλογές: | ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M) |
Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
TsanidouChristinaMsc2015.pdf | 1.1 MB | Adobe PDF | Προβολή/Ανοιγμα |
Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.