Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17015
Συγγραφέας: Τσανίδου, Χριστίνα
Τίτλος: Η αξιολόγηση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου στο πλαίσιο της σχολικής μονάδας: από τη σκοπιά των σχολικών συμβούλων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2015
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Τσιότρας, Γεώργιος
Περίληψη: Στη σημερινή εποχή, η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου αποτελεί ίσως το βασικότερο ζήτημα που απασχολεί την ελληνική εκπαιδευτική κοινότητα. Από το σχολικό έτος 2013-2014 έχει αρχίσει η εφαρμογή του προγράμματος αξιολόγησης στο πλαίσιο της σχολικής μονάδας, γεγονός που εμπλέκει πολλούς φορείς, στελέχη της εκπαίδευσης και φυσικά το εκπαιδευτικό δυναμικό . Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η βιβλιογραφική αλλά και εμπειρική διερεύνηση της αναγκαιότητας και σπουδαιότητας της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου, καθώς και η καταγραφή των θέσεων και προτάσεων των Σχολικών Συμβούλων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, προκειμένου να διαμορφωθεί μια πρώτη εικόνα μέσω της εμπειρίας τους, η οποία θα παρουσιάζει τα πλεονεκτήματα, τα μειονεκτήματα του προγράμματος και τις προτάσεις για βελτίωση της οργάνωσης της διαδικασίας της αξιολόγησης.
Λέξεις Κλειδιά: Αξιολόγηση ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου
Αυτοαξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου στο πλαίσιο της σχολικής μονάδας
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
TsanidouChristinaMsc2015.pdf1.1 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.