Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17015
Author: Τσανίδου, Χριστίνα
Title: Η αξιολόγηση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου στο πλαίσιο της σχολικής μονάδας: από τη σκοπιά των σχολικών συμβούλων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Date Issued: 2015
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Τσιότρας, Γεώργιος
Abstract: Στη σημερινή εποχή, η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου αποτελεί ίσως το βασικότερο ζήτημα που απασχολεί την ελληνική εκπαιδευτική κοινότητα. Από το σχολικό έτος 2013-2014 έχει αρχίσει η εφαρμογή του προγράμματος αξιολόγησης στο πλαίσιο της σχολικής μονάδας, γεγονός που εμπλέκει πολλούς φορείς, στελέχη της εκπαίδευσης και φυσικά το εκπαιδευτικό δυναμικό . Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η βιβλιογραφική αλλά και εμπειρική διερεύνηση της αναγκαιότητας και σπουδαιότητας της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου, καθώς και η καταγραφή των θέσεων και προτάσεων των Σχολικών Συμβούλων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, προκειμένου να διαμορφωθεί μια πρώτη εικόνα μέσω της εμπειρίας τους, η οποία θα παρουσιάζει τα πλεονεκτήματα, τα μειονεκτήματα του προγράμματος και τις προτάσεις για βελτίωση της οργάνωσης της διαδικασίας της αξιολόγησης.
Keywords: Αξιολόγηση ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου
Αυτοαξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου στο πλαίσιο της σχολικής μονάδας
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsanidouChristinaMsc2015.pdf1.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.