Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17010
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑνδρονικίδης, Ανδρέαςel
dc.contributor.authorΓιασεμή, Ζαχαρούλαel
dc.date.accessioned2015-03-02T21:31:04Z-
dc.date.available2015-03-02T21:31:04Z-
dc.date.issued2014el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17010-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014.el
dc.description.abstractΕίναι γεγονός ότι στη σύγχρονη εποχή, ολοένα και μεγαλύτερο πλήθος κόσμου στρέφεται προς τις αγορές των εμπορικών κέντρων για πολλούς και ποικίλους λόγους. Τα εμπορικά κέντρα, όπως είναι γνωστό έχουν τη δυνατότητα να παρέχουν συνδυαστικά διάφορες υπηρεσίες στους σύγχρονους καταναλωτές και αυτό το δεδομένο, όπως θα μπορούσε κανείς εύκολα να παρατηρήσει, αιτιολογεί την αυξημένη τάση των πελατών να δηλώνουν προτίμηση σε τέτοιου είδους εμπορικά συγκροτήματα. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας, μέσω της έρευνας, είναι ο προσδιορισμός των βασικών παραγόντων οι οποίοι διαμορφώνουν τη συνολική εμπειρία του πελάτη στο εμπορικό κέντρο Mediterranean Cosmos. Η έρευνα διεξήχθη τον Νοέμβριο του 2014 στο πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Πιο αναλυτικά, για την επίτευξη και ολοκλήρωση της έρευνας χρησιμοποιήθηκαν πρωτογενή στοιχεία, τα οποία συλλέχθηκαν με τη μέθοδο των ερωτηματολογίων. Τα εν λόγω ερωτηματολόγια διανεμήθηκαν σε δείγμα φοιτητών του πανεπιστημίου και συνεπώς η έρευνα αφορά τη συγκεκριμένη κατηγορία των φοιτητών. Η έρευνα χρησιμοποιεί τη μείωση δεδομένων με τη βοήθεια της μεθόδου της ανάλυσης των παραγόντων (factor analysis) σε δείγμα 323 φοιτητών. Μετά τη στατιστική επεξεργασία και ανάλυση των δεδομένων, προέκυψε ότι η εμπειρία του πελάτη καθορίζεται κατά κύριο λόγο από τους παρακάτω πέντε παράγοντες: α) ποιότητα υπηρεσιών, β) αισθητική, γ) διασκέδαση, δ) στάθμευση και ε) προσανατολισμός. Τα αποτελέσματα της έρευνας αυτής αν εξετασθούν ενδελεχώς, είναι δυνατόν να χρησιμοποιηθούν ως κατευθυντήρια γραμμή από τους ιθύνοντες του εμπορικού κέντρου για τη βελτίωση αλλά και εξέλιξη της εμπειρίας η οποία αποκομίζεται από τους επισκέπτες και πελάτες.el
dc.format.extent68el
dc.format.extent1884965 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΚαταναλωτήςel
dc.subjectΕμπορικό κέντροel
dc.subjectMediterranean Cosmosen
dc.titleΔιερεύνηση της εμπειρίας εξυπηρέτησης πελάτη σε εμπορικά κέντρα: η περίπτωση του Mediterranean Cosmos.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GiasemiZacharoulaMsc2014.pdf1.21 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.