Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17001
Author: Σιούτκος, Δημήτριος
Title: Σχεδίαση, ανάπτυξη και διαχείριση ηλεκτρονικού καταστήματος άμεσης παράδοσης προϊόντων με υποστήριξη συστάσεων: αξιοποίηση της τεχνολογίας Ajax.
Date Issued: 2014
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Supervisor: Γεωργιάδης, Χρήστος
Abstract: Η διείσδυση των ηλεκτρονικών συναλλαγών σε όλο και περισσότερα είδη εμπορικών συναλλαγών τα τελευταία χρόνια, αλλά και η οικονομική κρίση, έχουν στρέψει ένα σημαντικό κομμάτι καταναλωτών στις αγορές μέσω διαδικτύου. Το μειωμένο κόστος απόκτησης και η δυνατότητα επιλογής από μια τεράστια δεξαμενή προϊόντων είναι τα κυριότερα οφέλη τόσο για τον καταναλωτή, όσο και για τον έμπορο. Στα πλαίσια της παρούσας διπλωματικής εργασίας υλοποιήθηκε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα γρήγορης εστίασης (fast food) με σκοπό την βελτίωση της εμπειρίας πελάτη και της χρηστικότητας της σελίδας. Σημαντικό εργαλείο για την επίτευξη αυτών των σκοπών είναι η τεχνολογία Ajax. Σύντομες αλλαγές μόνο της επίμαχης πληροφορίας και όχι φόρτωση ολόκληρης της σελίδας, ενημερώσεις για την διαθεσιμότητα των προϊόντων και για την πορεία της παραγγελίας του πελάτη, αυτοματοποιημένες αναθέσεις εργασιών στους υπαλλήλους, είναι στοιχεία που συμβάλλουν στην απόκτηση συγκριτικού πλεονεκτήματος έναντι παλαιότερων πρακτικών σχεδίασης των ηλεκτρονικών καταστημάτων. Επιπλέον υλοποιήθηκε η δημιουργία συστάσεων προς τους πελάτες βάσει τόσο του καταγεγραμμένου προφίλ τους, όσο και του ιστορικού παραγγελιών τους κατά το πρόσφατο χρονικό διάστημα. Χρησιμοποιήθηκε η βιβλιοθήκη μηχανικής μάθησης Apache Mahout για την εξαγωγή συστάσεων βασισμένων-σε-χρήστη.
The e-commerce penetration these days and the economic crisis have turned an important part of consumers to online shopping. The reduced cost of acquisition and the ability to choose from a huge product tank are the main benefits for both the consumer and the merchant. In the context of this thesis an online fast food store was implemented in order to improve the customer experience and usability of the page. An important tool to achieve these objectives is the Ajax technology. Quick changes only of the relevant information and not loading the whole page, updates on the availability of products, tracking customer orders, automated assignments to employees, are elements that contribute gaining a comparative advantage over the older design practices of online shops. Moreover recommendations to customers were implemented based on the recorded profile and orders’ history in the recent past. The Apache Mahout library was used to export user-based recommendations.
Keywords: e-Shop
e-Commerce
Fast food
Php
MySQL
Ajax
Server-sent events
jQuery
Mahout
Recommendations
Collaborative filtering
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014.
Appears in Collections:ΠΜΣ Εφαρμοσμένης Πληροφορικής (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SioutkosDimitriosMsc2014.pdf1.18 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons