Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17000
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠαπαδόπουλος, Συμεώνel
dc.contributor.authorΑνδρεάδης, Λάζαροςel
dc.date.accessioned2015-02-27T15:40:39Z-
dc.date.available2015-02-27T15:40:39Z-
dc.date.issued2015el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17000-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015.el
dc.description.abstractΠρώτος στόχος της έρευνας είναι να εντοπιστούν οι βέλτιστες πρακτικές που εφαρμόζονται στον κόσμο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, κυρίως από ξένες τράπεζες, σχετικά με την ενίσχυση της εικόνας τους. Το κύριο ερευνητικό ερώτημα που προκύπτει από τον στόχο αυτό είναι ποια από αυτές θεωρείται πιο επιτυχημένη, ιδίως στον τομέα της εγγύτητας προς τον πελάτη. Δεύτερος στόχος είναι να διερευνηθούν τα χαρακτηριστικά και οι προτιμήσεις των Ελλήνων χρηστών των κοινωνικών μέσων στον τομέα της λιανικής τραπεζικής. Τα ερευνητικά ερωτήματα στα οποία δίνει απαντήσεις η συγκεκριμένη έρευνα είναι τα ακόλουθα: -Πώς αντιλαμβάνονται οι πελάτες την εγγύτητα της τράπεζας προς τον πελάτη και πού βρίσκεται η τράπεζα στο μυαλό των πελατών; -Ποια είναι τα κύρια χαρακτηριστικά των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην Ελλάδα; -Πώς αναμένουν οι χρήστες να τους προσεγγίσει μια τράπεζα που επιθυμεί να επιτύχει την εγγύτητα προς τους πελάτες της; Η συλλογή των στοιχείων πραγματοποιήθηκε κυρίως με ερωτηματολόγια και ακολούθησε η ανάλυση των στατιστικών στοιχείων. Τρίτος στόχος είναι η ανάπτυξη συστάσεων, εντός ενός εύλογου χρονοδιαγράμματος, σχετικά με την επιλογή των social media στα οποία θα ήταν σκόπιμο να επενδύσει η Εθνική Τράπεζα. Αυτό αποτελεί και τον πιο σημαντικό και πρακτικό στόχο της έρευνας. Tα ερευνητικά ερωτήματα στο πλαίσιο του στόχου αυτού είναι: -Ποιοι είναι οι περιορισμοί (π.χ. νομοθεσία ή πόροι που απαιτούνται) και οι κίνδυνοι (π.χ. φήμη), που η Εθνική Τράπεζα θα πρέπει να λάβει υπόψη σχετικά με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; -Πώς μπορεί η τράπεζα να επιτύχει την ευαισθητοποίηση του πελάτη μέσω της χρήσης αυτών; Για τη συλλογή των στοιχείων πραγματοποιήθηκαν συνεντεύξεις με αρμόδια στελέχη της Τράπεζας και ειδικούς των social media.el
dc.format.extent73el
dc.format.extent855703 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΕθνική Τράπεζα της Ελλάδοςel
dc.subjectSocial mediaen
dc.titleΚαθιέρωση της Εθνικής Τράπεζας στο κόσμο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης: μια διερευνητική μελέτη πώς μπορεί να επιτύχει την εγγύτητα του πελάτη.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AndreadisLazarosMsc2015.pdf820.88 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons