Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16989
Author: Αγγουριδάκης, Πανταζής
Title: Mobile marketing από τη θεωρία στην πράξη : εξέλιξη του θεωρητικού πλαισίου και ανάπτυξη των στρατηγικών μεθόδων.
Date Issued: 2015
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Ανδρονικίδης, Ανδρέας
Abstract: Τα τελευταία χρόνια υπάρχει στις ζωές δισεκατομμυρίων καταναλωτών, μία φορητή συσκευή επικοινωνίας που διαρκώς αναβαθμίζεται με δυνατότητες οι οποίες έχουν ως στόχο την διευκόλυνση και την βελτίωση της επικοινωνίας και της καθημερινότητας τους. Πρόκειται για τις κινητές συσκευές, δηλαδή τα κινητά τηλέφωνα και τα tablets. Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των συσκευών γρήγορα προσέλκυσαν τα βλέμματα των στελεχών του μάρκετινγκ, οι οποίοι έχουν πλέον τη μοναδική ευκαιρία να έρχονται σε επαφή με τους καταναλωτές οπουδήποτε και οποτεδήποτε. Το νέο κανάλι που δημιουργήθηκε είναι το mobile marketing και παρουσιάζει τεράστια εξέλιξη, αντίστοιχη με εκείνη της τεχνολογίας στην οποία βασίζεται. Στην παρούσα διπλωματική εργασία, γίνεται μία προσπάθεια καταγραφής αυτής της εξελικτικής πορείας του mobile marketing, ξεκινώντας από το περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιείται, την τμηματοποίηση που αφορά και το μείγμα marketing που το χαρακτηρίζει. Μελετάται επίσης η εξέλιξη του θεωρητικού πλαισίου όπως προκύπτει από την υπάρχουσα βιβλιογραφία με χρονολογική σειρά, σε συνδυασμό με τους στόχους που αυτό προσδιόριζε κάθε φορά. Με αυτόν τον τρόπο παρατηρήθηκε και η εξέλιξη των στρατηγικών και των εφαρμογών του mobile marketing, πάντα σε σχέση με το ισχύον πλαίσιο, γεγονός που επέβαλε την παρουσίαση σύγχρονων μελετών περίπτωσης ώστε να περιγραφεί κατά το δυνατό αυτή η εξέλιξη. Τελικά, αφού αποτυπώνεται η πορεία της θεωρητικής προσέγγισης του mobile marketing και των στρατηγικών εφαρμογών του, αναδεικνύεται ο ρόλος των ειδικών – και αποκλειστικά συνδυασμένων- χαρακτηριστικών, που καθιστούν το m-marketing πολύ ελκυστικό εργαλείο επικοινωνίας μάρκετινγκ. Κλείνοντας, επιλέγονται δύο σημεία στα οποία ο κλάδος παρουσιάζει -στο πρώτο- υπεροχή και -στο δεύτερο- ενδεχόμενη αδυναμία. Σε αυτά τα σημεία βασίζονται οι βασικές προτάσεις για περεταίρω έρευνα και μελέτη, που αφορούν στις δυνατότητες ακριβούς μέτρησης που παρέχει το m-marketing και σε ζητήματα αποδοχής και αδειοδότησης προκειμένου να υπάρξει υγιής διάδραση μεταξύ εκστρατείας μάρκετινγκ και καταναλωτή.
Keywords: Mobile marketing
Κινητό εμπόριο
Πλαίσιο m-marketing
Μείγμα m-marketing
Μελέτες περίπτωσης m-marketing
Πρακτικές m-marketing
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AngouridakisPantazisMsc2015.pdf829.21 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons