Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16988
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑνδρονικίδης, Ανδρέαςel
dc.contributor.authorΜαυρίδης, Δημήτριοςel
dc.date.accessioned2015-02-26T09:42:01Z-
dc.date.available2015-02-26T09:42:01Z-
dc.date.issued2015el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16988-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015.en
dc.description.abstractΟι επιχειρήσεις προκειμένου να επιτύχουν μια σειρά από στόχους και να καταστρώσουν στρατηγικές έχουν αξιοποιήσει πολλές τεχνικές του marketing. Τα τελευταία χρόνια ολοένα και περισσότερο διαδίδεται η δέσμευση των αισθήσεων των καταναλωτών από τις επιχειρήσεις προκειμένου να διαμορφώσουν μια ενδιαφέρουσα εμπειρία αγοράς. Οι επιτυχημένες επιχειρήσεις επιθυμούν να γνωρίζουν τον τρόπο με τον οποίο αντιδρούν και συμπεριφέρονται οι καταναλωτές. Στόχος τους είναι πλέον με την χρήση των αισθήσεων τους να καθοδηγήσουν την συμπεριφορά τους και να επιτύχουν τα επιθυμητά αποτελέσματα. Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να εξετάσει τις προσπάθειες επηρεασμού των ανθρώπινων αισθήσεων εντός των καταστημάτων, γεγονός που θα καθοδηγήσει την συμπεριφορά των καταναλωτών. Ως εκ τούτου, εξετάζεται αν είναι εφικτό να επιτευχθεί αυτό με την δημιουργία της ανάλογης ατμόσφαιρας εντός των καταστημάτων. Στην παρούσα μελέτη παρουσιάζουμε τις έννοιες που μας απασχολούν μέσω της υπάρχουσας βιβλιογραφικής ανασκόπησης, η οποία πραγματοποιήθηκε μέσα από βιβλία και άρθρα που είναι διαθέσιμα κυρίως από την βιβλιοθήκη του πανεπιστήμιου αλλά και το διαδίκτυο. Αρχικά λοιπόν, παρουσιάζουμε τις βασικές έννοιες της καταναλωτικής συμπεριφοράς, στην συνέχεια, περιγράφουμε τις έννοιες του sensory marketing καθώς επίσης και μια μελέτη περίπτωσης μιας επιχείρησης από τον χώρο των ενδυμάτων που εφαρμόζει τις τεχνικές αυτές. Η μελέτη περίπτωσής βοηθάει στον αναγνώστη να αντιληφθεί πως είναι εφικτό να εφαρμοστούν οι θεωρίες που παραθέτονται αρχικά, στην πράξη και να επιφέρουν λύση σε ένα πραγματικό πρόβλημα που ανακύπτει στην λειτουργία της. Αποδεικνύοντας τελικά, ότι είναι δυνατόν να επιτευχθούν συναισθηματικές επιδράσεις μέσω της χρήσης των αισθήσεων εντός των καταστημάτων όπως υποδεικνύει η θεωρία. Τέλος, καταγράφονται τα συμπεράσματα της μελέτης, προτάσεις προς τις επιχειρήσεις καθώς και προτάσεις για μελλοντικές έρευνες στο πεδίο του sensory marketing.en
dc.format.extent67el
dc.format.extent1594393 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΚαταναλωτική συμπεριφοράel
dc.subjectΕμπειρία αγοράςel
dc.subjectSensory marketingen
dc.subjectΑισθήσειςel
dc.subjectΠολύ αισθητήρια εμπειρίαel
dc.subjectΚαταστήματα λιανικής πώλησηςel
dc.titleΕπιδράσεις του sensory marketing στην καταναλωτική συμπεριφορά.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MauridisDimitriosMsc2015.pdf1.51 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.