Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16974
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑνδρονικίδης, Ανδρέαςel
dc.contributor.authorΚαραγκιόζη, Ελένη Ι.el
dc.date.accessioned2015-02-24T09:56:03Z-
dc.date.available2015-02-24T09:56:03Z-
dc.date.issued2015el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16974-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015.el
dc.description.abstractΌπως παρατηρείται τα τελευταία χρόνια, οι εταιρίες παρουσιάζουν την τάση να διερευνούν τις δυνατότητες του Διαδικτύου και των πληροφοριακών συστημάτων, εστιάζοντας τελευταία στα κοινωνικά μέσα μαζικής ενημέρωσης για την υποστήριξη του ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, των διαφόρων καναλιών επικοινωνίας, των δεξιοτήτων πώλησης, καθώς και τη διανομή των προϊόντων και των υπηρεσιών. Στα πλαίσια αυτά οι εταιρείες είναι περισσότερο ανοιχτές στις προκλήσεις της τεχνολογίας, εφαρμόζοντας νέες τεχνολογίες για την υποβοήθηση των διαδικασιών και λειτουργιών τους, αλλά και για την ανάλυση δεικτών και στοιχείων που απαιτούνται για την λήψη στρατηγικών αποφάσεων. Τα Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών (GIS) είναι μία από τις νέες τεχνολογίες που οι εταιρείες μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να κατανοήσουν καλύτερα τους πελάτες και να βελτιώσουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ που εφαρμόζουν. Η χωρική ανάλυση που αποτελεί βασικό εργαλείο του μάρκετινγκ όντας πολύ κρίσιμη διαδικασία για την επιτυχία του, παρέχεται μέσω της χρήσης των Γεωγραφικών Συστημάτων Πληροφοριών. Σκοπός της παρούσας εργασίας, είναι να μελετήσει μέσα από μία βιβλιογραφική ανασκόπηση, την συμβολή της χωρικής ανάλυσης στις διαδικασίες και λειτουργίες των επιχειρήσεων και συγκεκριμένα την εφαρμογή των Γεωγραφικών Συστημάτων Πληροφοριών στο Μάρκετινγκ και στη λήψη αποφάσεων σε όλα τα επίπεδα μιας επιχείρησης. Εστιάζοντας συγκεκριμένα στον χώρο της υγείας και μελετώντας εφαρμογές που έχουν αναφερθεί εκεί, προσπαθεί να αναδείξει το επίπεδο χρήσης των συστημάτων ΓΣΠ διαπιστώνοντας ότι σε μεγάλο βαθμό τα αποτελέσματα από την εφαρμογή των συστημάτων αυτών δεν χρησιμοποιούνται για τις ανάγκες του Μάρκετινγκ των μονάδων υγείας. Στον αντίποδα της παρατηρηθείσας υφιστάμενης κατάστασης, αναλύονται δύο επιτυχημένες περιπτώσεις εφαρμογής ΓΣΠ στο μάρκετινγκ μονάδων υγείας αναδεικνύοντας κάποιες από τις απαραίτητες προδιαγραφές αλλά και πρακτικές για την ανάπτυξη ενός αποδοτικού και λειτουργικού ΓΣΠ για τις ανάγκες των διαδικασιών μάρκετινγκ των μονάδων υγείας, και όχι μόνο.el
dc.format.extent52el
dc.format.extent467345 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΓεω-μάρκετινγκel
dc.subjectGeomarketingen
dc.subjectGISen
dc.subjectΓεωγραφικά συστήματα πληροφοριώνel
dc.subjectΜονάδες υγείαςel
dc.subjectΕπιχειρήσειςel
dc.titleΗ χρήση των γεωγραφικών συστημάτων πληροφοριών στο μάρκετινγκ: η εφαρμογή του γεω-μάρκετινγκ στις μονάδες υγείας.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KaragkioziEleniMsc2015.pdf452.86 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons