Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16974
Συγγραφέας: Καραγκιόζη, Ελένη Ι.
Τίτλος: Η χρήση των γεωγραφικών συστημάτων πληροφοριών στο μάρκετινγκ: η εφαρμογή του γεω-μάρκετινγκ στις μονάδες υγείας.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2015
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Ανδρονικίδης, Ανδρέας
Περίληψη: Όπως παρατηρείται τα τελευταία χρόνια, οι εταιρίες παρουσιάζουν την τάση να διερευνούν τις δυνατότητες του Διαδικτύου και των πληροφοριακών συστημάτων, εστιάζοντας τελευταία στα κοινωνικά μέσα μαζικής ενημέρωσης για την υποστήριξη του ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, των διαφόρων καναλιών επικοινωνίας, των δεξιοτήτων πώλησης, καθώς και τη διανομή των προϊόντων και των υπηρεσιών. Στα πλαίσια αυτά οι εταιρείες είναι περισσότερο ανοιχτές στις προκλήσεις της τεχνολογίας, εφαρμόζοντας νέες τεχνολογίες για την υποβοήθηση των διαδικασιών και λειτουργιών τους, αλλά και για την ανάλυση δεικτών και στοιχείων που απαιτούνται για την λήψη στρατηγικών αποφάσεων. Τα Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών (GIS) είναι μία από τις νέες τεχνολογίες που οι εταιρείες μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να κατανοήσουν καλύτερα τους πελάτες και να βελτιώσουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ που εφαρμόζουν. Η χωρική ανάλυση που αποτελεί βασικό εργαλείο του μάρκετινγκ όντας πολύ κρίσιμη διαδικασία για την επιτυχία του, παρέχεται μέσω της χρήσης των Γεωγραφικών Συστημάτων Πληροφοριών. Σκοπός της παρούσας εργασίας, είναι να μελετήσει μέσα από μία βιβλιογραφική ανασκόπηση, την συμβολή της χωρικής ανάλυσης στις διαδικασίες και λειτουργίες των επιχειρήσεων και συγκεκριμένα την εφαρμογή των Γεωγραφικών Συστημάτων Πληροφοριών στο Μάρκετινγκ και στη λήψη αποφάσεων σε όλα τα επίπεδα μιας επιχείρησης. Εστιάζοντας συγκεκριμένα στον χώρο της υγείας και μελετώντας εφαρμογές που έχουν αναφερθεί εκεί, προσπαθεί να αναδείξει το επίπεδο χρήσης των συστημάτων ΓΣΠ διαπιστώνοντας ότι σε μεγάλο βαθμό τα αποτελέσματα από την εφαρμογή των συστημάτων αυτών δεν χρησιμοποιούνται για τις ανάγκες του Μάρκετινγκ των μονάδων υγείας. Στον αντίποδα της παρατηρηθείσας υφιστάμενης κατάστασης, αναλύονται δύο επιτυχημένες περιπτώσεις εφαρμογής ΓΣΠ στο μάρκετινγκ μονάδων υγείας αναδεικνύοντας κάποιες από τις απαραίτητες προδιαγραφές αλλά και πρακτικές για την ανάπτυξη ενός αποδοτικού και λειτουργικού ΓΣΠ για τις ανάγκες των διαδικασιών μάρκετινγκ των μονάδων υγείας, και όχι μόνο.
Λέξεις Κλειδιά: Γεω-μάρκετινγκ
Geomarketing
GIS
Γεωγραφικά συστήματα πληροφοριών
Μονάδες υγείας
Επιχειρήσεις
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
KaragkioziEleniMsc2015.pdf452.86 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons