Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16924
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑνδρονικίδης, Ανδρέαςel
dc.contributor.authorΚαραγιάννης, Ιωάννης Ν.el
dc.date.accessioned2015-02-18T11:31:55Z-
dc.date.available2015-02-18T11:31:55Z-
dc.date.issued2015el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16924-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015.el
dc.description.abstractΗ ποιότητα είναι μια έννοια πολυδιάστατη και εξέχουσας σημασίας για τις επιχειρήσεις που προσφέρουν στο καταναλωτικό τους κοινό ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Η αντιλαμβανόμενη ποιότητα, από την πλευρά των πελατών, συνδέεται άμεσα και καθορίζει το επίπεδο ικανοποίησής τους, καθώς και την δημιουργία ενός πιστού και αφοσιωμένου πελατολογίου. Για τον λόγο αυτό, σε ένα άκρως ανταγωνιστικό και γεμάτο προκλήσεις περιβάλλον, κύριο μέλημα της κάθε επιχείρησης είναι να προσφέρει προϊόντα με τα κατάλληλα χαρακτηριστικά και υπηρεσίες τέτοιας ποιότητας, που να υπερκαλύπτουν τις ανάγκες των πελατών και να οδηγούν στην μεγιστοποίηση της ικανοποίησης τους, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Έτσι, προκύπτει η ανάγκη για μέτρηση και αξιολόγηση της ικανοποίησης. Βασικό εργαλείο για τις επιχειρήσεις σε αυτή τους την προσπάθεια είναι τα μοντέλα μέτρησης της ικανοποίησης που έχουν προταθεί ανά καιρούς από διάφορους ερευνητές. Το κάθε ένα μοντέλο έχει τις δικές του αρχές και τη δική του οπτική στον τρόπο εκτέλεσης της έρευνας και στην εκτίμηση των όποιων αποτελεσμάτων. Στη έρευνα που παρουσιάζεται στο παρόν σύγγραμμα, επιλέχθηκε το μοντέλο του Kano για τον προσδιορισμό της ικανοποίησης των ιατρών από τα προϊοντικά χαρακτηριστικά των φαρμάκων και την ποιότητα των συνοδευτικών υπηρεσιών, που παρέχονται από τις φαρμακευτικές εταιρίες. Τα διάφορα στοιχεία κατατάσσονται ανάλογα με την επίδραση που έχουν στην αντιλαμβανόμενη ποιότητα από την πλευρά των ιατρών και κατά συνέπεια, στην προσφορά τους, θετική ή αρνητική, στην ικανοποίησή τους. Η ικανοποίηση αυτή, με τη σειρά της, καθορίζει τη στάση και τις επιλογές των ιατρών έναντι των προϊόντων και των εκπροσώπων μιας φαρμακευτικής εταιρίας. Τέλος, αναπόφευκτη είναι η σύνδεση των αποτελεσμάτων με την στρατηγική και τις ενέργειες βελτίωσης σε όλα τα επίπεδα, που κλίνονται να πραγματοποιήσουν τα διοικητικά στελέχη μιας επιχείρησης που δραστηριοποιείται στην αγορά του φαρμάκου.el
dc.format.extent66el
dc.format.extent956596 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΙκανοποίηση πελατώνel
dc.subjectΜοντέλο KANOel
dc.titleΈρευνα για τον προσδιορισμό της ικανοποίησης των ιατρών από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που παρέχονται από τις φαρμακευτικές εταιρίες με εφαρμογή του μοντέλου KANO.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KaragiannisIoannisNMsc2015.pdf933.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.