Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16903
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤσιότρας, Γεώργιοςel
dc.contributor.authorΡίζος, Δημήτρης K.el
dc.date.accessioned2015-02-10T21:24:44Z-
dc.date.available2015-02-10T21:24:44Z-
dc.date.issued2015el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16903-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015.el
dc.description.abstractΟι επιχειρήσεις εστίασης αποτελούν ένα κλάδο με πολλές ιδιαιτερότητες. Είναι επιχειρήσεις συγκέντρωσης ανθρώπων, οι οποίες προσφέρουν φαγητό, ποτά, γλυκά και/ή αφεψήματα προς άμεση κατανάλωση. Οι καταναλωτές συνήθως κρίνουν την ποιότητα τους με βάση ορισμένα εμφανή χαρακτηριστικά των προιόντων τους, των υπηρεσιών που προσφέρουν, καθώς και άλλων στοιχείων που συνθέτουν το επιχειρησιακό περιβάλλον τους. Προσπαθώντας οι επιχειρήσεις εστίασης να εφαρμόσουν καλύτερες και πιο σύγχρονες μορφές διοίκησης εφαρμόζουν την Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ). Η παροχή υψηλής ποιότητας προιόντων και η υιοθέτηση της ΔΟΠ αποτελούν για αυτές τις επιχειρήσεις ένα τρόπο για να καταφέρουν να διαφοροποιηθούν από τους ανταγωνιστές τους και να κερδίσουν ένα ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Η παρούσα διπλωματική εργασία βασίζεται στη βιβλιογραφική έρευνα και τα άρθρα διεθνών και εγχώριων πηγών, παρουσιάζοντας τις βασικές θεωρίες που πλαισιώνουν το θέμα και κατ’ επέκταση τις ειδικές περιπτώσεις «καλών πρακτικών» από επιχειρήσεις μαζικής εστίασης της Ελληνικής και παγκόσμιας αγοράς. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι ιδιαιτερότητες του προιόντος των επιχειρήσεων εστίασης. Το δεύτερο κεφάλαιο διαπραγματεύεται με την Διασφάλιση της Ποιότητας, τις βασικές αρχές του HACCP και την εφαρμογή της ΔΟΠ στις επιχειρήσεις εστίασης. Το τρίτο κεφάλαιο ασχολείται με την καινοτομία του προιόντος αυτών των επιχειρήσεων. Στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζονται καλές πρακτικές βελτίωσης της ποιότητας από τις επιχειρήσεις, KFC, Γρηγόρης, Aldemar Hotels, Goody’s, McDonald’s και TGI Friday’s. Τέλος, από την ανάλυση του θέματος της εργασίας, τόσο σε θεωρητικό, όσο και σε πρακτικό επίπεδο, εξάγονται χρήσιμα συμπεράσματα στο Κεφάλαιο 5el
dc.format.extent85el
dc.format.extent1301208 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΒελτίωση ποιότηταςel
dc.subjectΕστίασηel
dc.subjectΚαλές πρακτικέςel
dc.titleΒελτίωση της ποιότητας στον κλάδο της εστίασης: καλές πρακτικές.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
RizosDimitrisMsc2015.pdf1.27 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.