Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16903
Συγγραφέας: Ρίζος, Δημήτρης K.
Τίτλος: Βελτίωση της ποιότητας στον κλάδο της εστίασης: καλές πρακτικές.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2015
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Τσιότρας, Γεώργιος
Περίληψη: Οι επιχειρήσεις εστίασης αποτελούν ένα κλάδο με πολλές ιδιαιτερότητες. Είναι επιχειρήσεις συγκέντρωσης ανθρώπων, οι οποίες προσφέρουν φαγητό, ποτά, γλυκά και/ή αφεψήματα προς άμεση κατανάλωση. Οι καταναλωτές συνήθως κρίνουν την ποιότητα τους με βάση ορισμένα εμφανή χαρακτηριστικά των προιόντων τους, των υπηρεσιών που προσφέρουν, καθώς και άλλων στοιχείων που συνθέτουν το επιχειρησιακό περιβάλλον τους. Προσπαθώντας οι επιχειρήσεις εστίασης να εφαρμόσουν καλύτερες και πιο σύγχρονες μορφές διοίκησης εφαρμόζουν την Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ). Η παροχή υψηλής ποιότητας προιόντων και η υιοθέτηση της ΔΟΠ αποτελούν για αυτές τις επιχειρήσεις ένα τρόπο για να καταφέρουν να διαφοροποιηθούν από τους ανταγωνιστές τους και να κερδίσουν ένα ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Η παρούσα διπλωματική εργασία βασίζεται στη βιβλιογραφική έρευνα και τα άρθρα διεθνών και εγχώριων πηγών, παρουσιάζοντας τις βασικές θεωρίες που πλαισιώνουν το θέμα και κατ’ επέκταση τις ειδικές περιπτώσεις «καλών πρακτικών» από επιχειρήσεις μαζικής εστίασης της Ελληνικής και παγκόσμιας αγοράς. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι ιδιαιτερότητες του προιόντος των επιχειρήσεων εστίασης. Το δεύτερο κεφάλαιο διαπραγματεύεται με την Διασφάλιση της Ποιότητας, τις βασικές αρχές του HACCP και την εφαρμογή της ΔΟΠ στις επιχειρήσεις εστίασης. Το τρίτο κεφάλαιο ασχολείται με την καινοτομία του προιόντος αυτών των επιχειρήσεων. Στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζονται καλές πρακτικές βελτίωσης της ποιότητας από τις επιχειρήσεις, KFC, Γρηγόρης, Aldemar Hotels, Goody’s, McDonald’s και TGI Friday’s. Τέλος, από την ανάλυση του θέματος της εργασίας, τόσο σε θεωρητικό, όσο και σε πρακτικό επίπεδο, εξάγονται χρήσιμα συμπεράσματα στο Κεφάλαιο 5
Λέξεις Κλειδιά: Βελτίωση ποιότητας
Εστίαση
Καλές πρακτικές
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
RizosDimitrisMsc2015.pdf1.27 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.