Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/168
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΚωνσταντοπούλου, Χ.el
dc.contributor.authorΜπρίκα, Ελένηel
dc.date.accessioned2005-12-19T11:00:41Z-
dc.date.available2005-12-19T11:00:41Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/168-
dc.descriptionΠεριλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές (σ.366-384).el
dc.descriptionΔιατριβή (Διδακτορική)--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2002.el
dc.descriptionΗ βιβλιοθήκη διαθέτει αντίτυπο της διατριβής σε έντυπη μορφή.el
dc.description002/2002el
dc.description.abstractΒασικός σκοπός της εργασίας είναι η αναζήτηση της θέσης της Πληροφορικής στο σύγχρονο κόσµο, του οποίου είναι δηµιούργηµα αλλά και αναπόσπαστο τµήµα, που επιδρά µε τη σειρά του και ταυτόχρονα στη διαµόρφωση και εξέλιξη αυτού του κόσµου. Και ακόµη, αυτή η γενική της θέση επιδρά, αλλά και διαµορφώνεται από την ειδικότερη θέση της στο εκπαιδευτικό σύστηµα και ακόµη πιο ειδικά στο ελληνικό. Η διερεύνηση, της θέσης αυτής της Πληροφορικής, στηρίχθηκε σε δύο βασικούς άξονες: 1. Έναν που αφορά τη σύγχρονη πραγµατικότητα, όπως αυτή καταγράφεται, διεθνώς και στην Ελλάδα, µε βάση στατιστικά στοιχεία και µελέτες και αναλύσεις, που στηρίζονται σε αυτά ή περιγράφουν και αναλύουν, γενικά, την πραγµατικότητα. 2. Έναν άλλο, που αφορά την ανάγνωση της πραγµατικότητας, µε βάση τα ιδεολογικά στοιχεία που την περιγράφουν, ανάµεσα στα οποία, η Πληροφορική, γενικότερα, οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας και οι έννοιες που σχετίζονται µε αυτές παίζουν έναν κυρίαρχο ρόλο.el
dc.description.statementofresponsibilityΜπρίκα Ελένηel
dc.format.extent385 σ.el
dc.format.extent1792822 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΠαγκοσμιοποίησηel
dc.subjectΕπικοινωνίαel
dc.subjectΕκπαιδευτικό σύστημαel
dc.subjectΛειτουργικός αναλφαβητισμόςel
dc.subjectΨηφιακός αναλφαβητισμόςel
dc.subjectMondialisationfr
dc.subjectCommunicationfr
dc.subjectSysteme scolairefr
dc.subjectAnalphabetisme fonctionnelfr
dc.subjectAnalphabetisme numeriquefr
dc.subjectGlobalizationen
dc.subjectCommunicationen
dc.subjectEducational systemen
dc.subjectFunctional illiteracyen
dc.titleΗ εισαγωγή της Πληροφορικής στο σχολείο: μια κοινωνιολογική προσέγγισηel
dc.title.alternativeL'introduction de l'informatique a l'ecole: une approche sociologiquefr
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.committeememberΜακρίδου-Μπούσιου, Δέσποιναel
dc.contributor.committeememberΣατρατζέμη, Μαρία Αικατερίνηel
dc.contributor.departmentΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής. (ΕΠ)el
Appears in Collections:Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής (Δ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
brikalicense.pdfΔήλωση αποδέσμευσης (Ελεγχόμενη πρόσβαση)29.53 kBAdobe PDFView/Open
brika.pdf1.75 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.