Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16890
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Παπαδόπουλος, Ιωάννης | el |
dc.contributor.author | Κασαπίδου, Ειρήνη Χρυσοβαλάντου | el |
dc.date.accessioned | 2015-02-05T15:20:15Z | - |
dc.date.available | 2015-02-05T15:20:15Z | - |
dc.date.issued | 2013 | el |
dc.identifier.uri | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16890 | - |
dc.description | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2013. | el |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία εστιάζει στο νέο στρατηγικό πλαίσιο για την ευρωπαϊκή συνεργασία στον τομέα της εκπαίδευσης και της κατάρτισης, το οποίο βασίζεται στο πρόγραμμα εργασίας «Εκπαίδευση και Κατάρτιση 2020» και διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην επίτευξη των στόχων της στρατηγικής «Ευρώπη 2020» για έξυπνη, βιώσιμη και χωρίς αποκλεισμούς ανάπτυξη, ιδίως παρέχοντας στους πολίτες τις δεξιότητες και τα προσόντα που χρειάζονται η ευρωπαϊκή οικονομία και η ευρωπαϊκή κοινωνία για να παραμείνουν ανταγωνιστικές και καινοτόμοι, αλλά και προάγοντας την κοινωνική συνοχή και ένταξη. Στο πρώτο κεφάλαιο, η εργασία περιλαμβάνει αρχικά γενικούς ορισμούς γύρω από την εκπαίδευση, την δια βίου εκπαίδευση και τις δεξιότητες, κάνοντας κριτική ανασκόπηση της βιβλιογραφίας γύρω από το θέμα της εκπαίδευσης στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Στο δεύτερο κεφάλαιο, γίνεται περιγραφή του προγράμματος εργασίας «Εκπαίδευση και Κατάρτιση 2020» και των στρατηγικών του στόχων, τονίζοντας τη συμβολή τους στον τομέα της εκπαίδευσης και της κατάρτισης καθώς και στην επίτευξη των στόχων της Στρατηγικής «Ευρώπη 2020». Ειδικότερα εστιάζουμε στον πρώτο στρατηγικό στόχο (υλοποίηση της δια βίου μάθησης και της κινητικότητας) δίνοντας έμφαση στις στρατηγικές δια βίου μάθησης, την εκπόνηση εθνικών πλαισίων προσόντων συνδεδεμένων με το ευρωπαϊκό πλαίσιο επαγγελματικών προσόντων και τη στρατηγική κινητικότητας με σκοπό τη βελτίωση προοπτικών απασχόλησης των νέων. Τέλος, στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται μια συγκριτική αξιολόγηση της προόδου στην υλοποίηση του πρώτου στόχου της στρατηγικής «Ευρώπη και Κατάρτιση 2020» μεταξύ Ελλάδας και Βελγίου. Ο λόγος που επιλέγεται το Βέλγιο ως χώρα σύγκρισης είναι το γεγονός ότι πρόκειται για μια χώρα ίδιας περίπου κλίμακας μεγέθους με την Ελλάδα και επιπλέον, λόγω της συχνής μου παρουσίας εκεί και της γνώσης μου της γαλλικής γλώσσας, ήταν πιο εύκολο για μένα να αντλήσω πληροφορίες. | el |
dc.format.extent | 105 | el |
dc.format.extent | 753601 bytes | - |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.language.iso | el | en |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας | el |
dc.subject | Εκπαίδευση | el |
dc.subject | Κατάρτιση | el |
dc.title | Πρόγραμμα εργασίας «Εκπαίδευση και κατάρτιση 2020» της Ε.Ε.: στρατηγικές δια βίου μάθησης, στόχοι, πρόοδος στους δείκτες συγκριτικής αξιολόγησης (benchmarking). | el |
dc.type | Electronic Thesis or Dissertation | en |
dc.type | Text | en |
dc.contributor.department | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στις Ευρωπαϊκές Πολιτικές Νεολαίας | el |
Appears in Collections: | ΠΜΣ Ευρωπαϊκές Πολιτικές Νεολαίας, Επιχειρηματικότητας, Εκπαίδευσης και Πολιτισμού (M) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
KasapidouEiriniChrysovalantouMsc2013.pdf | 720.85 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.