Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16885
Author: Κωνσταντινίδου, Ναταλία
Title: Επιχειρηματικό σχέδιο της εταιρείας Παρφέ Α.Ε.
Date Issued: 2015
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Σουμπενιώτης, Δημήτριος
Abstract: Η ελληνική εταιρεία Παρφέ Α.Ε. ασχολείται με την παραγωγή νωπών προϊόντων ζαχαροπλαστικής και την εμπορία αυτών. Στα πλαίσια της ανάπτυξης του δικτύου πωλήσεων της, επιθυμεί να επεκτείνει ήδη υπάρχουσες δραστηριότητες στο εξωτερικό. Μέσα από την εργασία αυτή το εγχείρημα αυτό θεωρείται βάσιμο και εφικτό. Συγκεκριμένα, στην αρχή μέσα από την παρουσίαση της ελληνικής αγοράς, κοινωνίας και οικονομίας δίνεται το τωρινό - αρνητικό σχετικά - κλίμα στην κύρια αγορά/χώρα πώλησης των προϊόντων της εταιρείας στο οποίο καταφέρνει να ανταπεξέλθει, καθώς και μια σαφή εικόνα για τις δύσκολες συνθήκες ζήτησης που περιβάλλουν την έδρα της εταιρείας. Από την ανάλυση του προφίλ της εταιρείας καθώς και ορισμένων χρηματοοικονομικών μεγεθών (τριετίας) που συγκρίνονται με συναφείς καλύτερες σε τζίρο εταιρείες του κλάδου (ποσά του 2013), συμπεραίνουμε ότι η εταιρεία βαίνει ικανοποιητικά στο σύνολο της και ότι εκ πρώτης όψεως φαίνεται ικανή, αν επιστήσει την προσοχή της στην επίλυση τρεχουσών ζητημάτων, να αντέξει μια περαιτέρω επέκταση των δραστηριοτήτων της και τη περαιτέρω διείσδυση στην Γερμανία. Αξίζει να αναφερθούν και οι συνιστώσες της προσφοράς σε ευρωπαϊκό και ελληνικό επίπεδο, δηλαδή των σημαντικότερων α’ υλών που χρησιμοποιούνται στην παραγωγή, γιατί η εταιρεία θα πρέπει να λάβει υπόψη της πώς σε ορισμένα είδη (όπως το κακάο), αναμένονται αυξήσεις τιμών και άρα πρόσθετη επιβάρυνση του προϋπολογισμού παραγωγής. Κρίνεται σκόπιμο σε ότι αφορά την Ελλάδα να δοθεί μια ανάλυση προβλέψεων και SWOT για να ολοκληρωθεί η εικόνα για το ανησυχητικό κλίμα στο οποίο εδρεύει η εταιρεία και να αποτυπωθεί πληρέστερα η υφιστάμενη και δυνητική κατάσταση της εταιρείας και του κλάδου στην εγχώρια αγορά. Από την ανάλυση της γερμανικής οικονομίας και αγοράς και τη συνοπτική περιγραφή όλων των κλάδων όπου ευημερούν και στους οποίους μπορεί να επενδύσει η εταιρεία για να μειώσει το κόστος δραστηριοτήτων της (όπως η χρήση εναλλακτικών μορφών ενέργειας ή τεχνολογικών μέσων παραγωγής) συμπεραίνουμε ότι η εταιρεία έχει μια δυνατότητα επιλογών κατά την πραγματοποίηση της επένδυσης. Κρίνεται σκόπιμο να αναφερθούν γεγονότα όπως η πολιτική ευστάθεια της Γερμανίας αλλά και γενικότερες οικονομικές συνιστώσες, όπως ο κατώτατος μισθός, η δημογραφία του πληθυσμού και διάφορα λαϊκά στοιχεία, για να αποδειχθεί ότι η Γερμανία αποτελεί πρόσφορο έδαφος επενδύσεων για τον συγκεκριμένο κλάδο. Έπονται και οι προβλέψεις για την γερμανική οικονομία ως το 2018, που διατρανώνουν την άποψη αυτή. Έπειτα υπάρχει μια εστίαση σε ορισμένα είδη ζαχαροπλαστικής όπου φαίνεται ένα δείγμα της γευστικής κουλτούρας και των επιλογών των γερμανών, οι οποίες ουσιαστικά δεν διαφέρουν σημαντικά από τις ελληνικές προτιμήσεις. Τέλος η SWOT της γερμανικής αγοράς και οικονομίας που παρατίθεται φέρνει στο προσκήνιο και κάποια νέα θέματα όσον αφορά τις επενδύσεις του κλάδου στην Γερμανία που θα πρέπει να ληφθούν υπόψη.
Keywords: Ζαχαροπλαστεία
Business plan
Νωπά είδη ζαχαροπλαστικής
Γερμανική αρτοποιία και ζαχαροπλαστική
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KonstantinidouNataliaMsc2015.pdf6.05 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.