Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16797
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Μπέλλου, Φωτεινή | el |
dc.contributor.author | Χρήστου, Ιωάννης | el |
dc.date.accessioned | 2014-12-20 | - |
dc.date.available | 2014-12-20 | - |
dc.date.issued | 2014 | el |
dc.identifier.uri | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16797 | - |
dc.description | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014. | el |
dc.description.abstract | Ο κύριος στόχος της εργασίας αυτής είναι αρχικά να παρουσιασθεί συνοπτικά το σύγχρονο αμερικάνικο και βρετανικό δόγμα αντιμετώπισης ανταρσιών, όπως αυτό διαμορφώθηκε μετά τις στρατιωτικές επιχειρήσεις στο Αφγανιστάν και στο Ιράκ και στη συνέχεια να επιχειρηθεί μία σύγκριση ανάμεσά τους. Η συγκριτική αυτή μελέτη συνιστά ένα δύσκολο εγχείρημα, αφού υπεισέρχονται πολλά στοιχεία και δεδομένα, τα οποία δεν είναι κοινά και ομοιόμορφα για τα δύο δόγματα, δεν μπορούν να αξιολογηθούν αντικειμενικά και συνεπώς επηρεάζουν σε σημαντικά βαθμό την επιχειρούμενη σύγκριση. Γι αυτό τα δόγματα αξιολογούνται και συγκρίνονται με βάση τις προτάσεις και μόνο που παραθέτουν, χωρίς να ληφθούν υπόψη τα αποτελέσματα που επέτυχαν στα αντίστοιχα θέατρα των επιχειρήσεων. | el |
dc.format.extent | 110 | el |
dc.format.extent | 1061982 bytes | - |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.language.iso | el | en |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας | el |
dc.subject | Καταπολέμηση ανταρτών | el |
dc.title | Παρουσίαση και συγκριτική ανάλυση του σύγχρονου αμερικάνικου και βρετανικού δόγματος καταπολέμησης ανταρτών (Counterinsurgency Doctrine) | el |
dc.type | Electronic Thesis or Dissertation | en |
dc.type | Text | en |
dc.contributor.department | Πρόγραμμα Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στις Διεθνείς Σπουδές | el |
Appears in Collections: | ΠΜΣ Διεθνείς Σπουδές (M) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ChristouIoannisMsc2014.pdf | 1.05 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License