Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16789
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Αγαλιώτης, Ιωάννης | el |
dc.contributor.author | Τζώτζου, Ελισσάβετ | el |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T08:15:25Z | - |
dc.date.available | 2014-12-19T08:15:25Z | - |
dc.date.issued | 2014 | el |
dc.identifier.uri | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16789 | - |
dc.description | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014. | el |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία είχε ως στόχο αφενός να διερευνήσει τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στην άλγεβρα, αφετέρου να προτείνει μία εκπαιδευτική παρέμβαση για την αντιμετώπιση αυτών των δυσκολιών, στηριγμένη σε μεθόδους που θεωρούνται αποτελεσματικές για μαθητές με αντίστοιχα χαρακτηριστικά. Στην έρευνα συμμετείχαν 15 μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες που φοιτούν και στις τρεις τάξεις του γυμνασίου και παρακολουθούν το μάθημα των μαθηματικών στο τμήμα ένταξης που λειτουργεί στα σχολεία τους. Μετά την αρχική αξιολόγηση με βάση το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών και την ανάλυση των λαθών τους εντοπίσαμε πως οι μαθητές παρουσίασαν σημαντικές γνωστικές ελλείψεις αλλά και όλα τα καταγεγραμμένα από την βιβλιογραφία είδη λαθών. Σχεδιάστηκε ειδικό πρόγραμμα παρέμβασης που ανταποκρίνεται τόσο στους στόχους του γενικού σχολείου όσο και στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των παιδιών, στηριγμένο σε μεθόδους που έχουν αποδειχθεί αποτελεσματικές για την περίπτωση των ατόμων με μαθησιακές δυσκολίες όπως η κλιμακωτή αναπαράσταση ( CRA ) και οι ρουτίνες συγκεκριμένων ερωτημάτων (explicit inquiry routine). Από την ανάλυση των αποτελεσμάτων φαίνεται πως έχουμε βελτίωση στις επιδόσεις των μαθητών στις περισσότερες από τις ενότητες στις οποίες αφορούσε η παρέμβαση. | el |
dc.format.extent | 111 | el |
dc.format.extent | 3517069 bytes | - |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.language.iso | el | en |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας | el |
dc.subject | Εκπαιδευτική παρέμβαση | el |
dc.subject | Άλγεβρα | el |
dc.subject | Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες | el |
dc.subject | Μέθοδοι διδασκαλίας | el |
dc.title | Διδασκαλία της έννοιας και των εφαρμογών της μεταβλητής σε μαθητές γυμνασίου με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. | el |
dc.type | Electronic Thesis or Dissertation | en |
dc.type | Text | en |
dc.contributor.department | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής | el |
Appears in Collections: | ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
TzotzouElissavetMsc2014.pdf | 3.43 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License