Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16789
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑγαλιώτης, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΤζώτζου, Ελισσάβετel
dc.date.accessioned2014-12-19T08:15:25Z-
dc.date.available2014-12-19T08:15:25Z-
dc.date.issued2014el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16789-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014.el
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία είχε ως στόχο αφενός να διερευνήσει τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στην άλγεβρα, αφετέρου να προτείνει μία εκπαιδευτική παρέμβαση για την αντιμετώπιση αυτών των δυσκολιών, στηριγμένη σε μεθόδους που θεωρούνται αποτελεσματικές για μαθητές με αντίστοιχα χαρακτηριστικά. Στην έρευνα συμμετείχαν 15 μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες που φοιτούν και στις τρεις τάξεις του γυμνασίου και παρακολουθούν το μάθημα των μαθηματικών στο τμήμα ένταξης που λειτουργεί στα σχολεία τους. Μετά την αρχική αξιολόγηση με βάση το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών και την ανάλυση των λαθών τους εντοπίσαμε πως οι μαθητές παρουσίασαν σημαντικές γνωστικές ελλείψεις αλλά και όλα τα καταγεγραμμένα από την βιβλιογραφία είδη λαθών. Σχεδιάστηκε ειδικό πρόγραμμα παρέμβασης που ανταποκρίνεται τόσο στους στόχους του γενικού σχολείου όσο και στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των παιδιών, στηριγμένο σε μεθόδους που έχουν αποδειχθεί αποτελεσματικές για την περίπτωση των ατόμων με μαθησιακές δυσκολίες όπως η κλιμακωτή αναπαράσταση ( CRA ) και οι ρουτίνες συγκεκριμένων ερωτημάτων (explicit inquiry routine). Από την ανάλυση των αποτελεσμάτων φαίνεται πως έχουμε βελτίωση στις επιδόσεις των μαθητών στις περισσότερες από τις ενότητες στις οποίες αφορούσε η παρέμβαση.el
dc.format.extent111el
dc.format.extent3517069 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΕκπαιδευτική παρέμβασηel
dc.subjectΆλγεβραel
dc.subjectΕιδικές μαθησιακές δυσκολίεςel
dc.subjectΜέθοδοι διδασκαλίαςel
dc.titleΔιδασκαλία της έννοιας και των εφαρμογών της μεταβλητής σε μαθητές γυμνασίου με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικήςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TzotzouElissavetMsc2014.pdf3.43 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons