Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16694
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΛαδάς, Ανέστηςel
dc.contributor.authorΖησιός, Δημήτρηςel
dc.date.accessioned2014-12-05T11:41:15Z-
dc.date.available2014-12-05T11:41:15Z-
dc.date.issued2014el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16694-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014.el
dc.description.abstractΗ υιοθέτηση των Διεθνών Λογιστικών Προτύπων (ΔΛΠ) και των Διεθνών Προτύπων Χρηματοοικονομικής Αναφοράς (ΔΠΧΑ) και η υποχρεωτική εφαρμογή τους από τις εισηγμένες εταιρίες οδηγήθηκε από την ανάγκη διαμόρφωσης αποτελεσματικότερων αγορών, μέσω της αναβάθμισης της ποιότητας και αξιοπιστίας της χρηματοοικονομικής πληροφόρησης. Ωστόσο, η εφαρμογή των ΔΛΠ από τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ) χαρακτηρίζεται από ορισμένες δυσκολίες και προκλήσεις, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες του κλάδου και ορισμένα ζητήματα λογιστικής πληροφόρησης που απαιτούν ιδιαίτερο χειρισμό. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση του ζητήματος του διέπει την εφαρμογή των ΔΛΠ και ΔΠΧΑ από τις εταιρίες των ΜΜΕ, εστιάζοντας στα σημαντικότερα εξ αυτών, σε συνάρτηση με τα βασικότερα θέματα λογιστικής απεικόνισης και χειρισμού. Επιπλέον, παρουσιάζεται ένα παράδειγμα κατάρτισης οικονομικών καταστάσεων βάσει ΔΛΠ μίας υποθετικής εταιρίας του κλάδου. Οι μελλοντικές τροποποιήσεις των ΔΛΠ και ΔΠΧΑ θα πρέπει να εστιάσουν στην παροχή σαφέστερων κατευθύνσεων σχετικά με το λογιστικό χειρισμό των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας, καθώς και αναφορικά με την κωδικοποίηση των προϊόντων και υπηρεσιών ψηφιακού περιεχομένου.el
dc.format.extent66el
dc.format.extent517007 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΔιεθνή Λογιστικά Πρότυπαel
dc.subjectΔιεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Αναφοράςel
dc.subjectΜέσα Μαζικής Επικοινωνίαςel
dc.titleΤα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα στις εταιρίες μέσων μαζικής επικοινωνίας.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Εφαρμοσμένη Λογιστική και Ελεγκτικήel
Appears in Collections:ΠΜΣ Εφαρμοσμένη Λογιστική & Ελεγκτική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ZisiosDimitriosMsc2014.pdf458.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.