Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16682
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜυλωνάκης, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΦραγκουδάκη, Αλεξάνδραel
dc.coverage.spatialΕλλάδαel
dc.date.accessioned2014-12-04T20:20:08Z-
dc.date.available2014-12-04T20:20:08Z-
dc.date.issued2007el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16682-
dc.descriptionΒιβλιογραφία: σ. 813-815.el
dc.descriptionΠεριλαμβάνει πίνακες και σχήματα.el
dc.description.statementofresponsibilityIoannis Mylonakis; Alexandra Fragoudakien
dc.description.tableofcontents1. Introduction to services marketing -- 2. Tools and theoritical models -- 3. General outlook of greek tourism -- 4. Problems and prospects -- 5. Proposals to a sustainable solution -- 6. Conclusions -- Bibliography.en
dc.format.extent479.090 bytes-
dc.format.extent23 σ.el
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoenen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.relation.ispartofΔημοσιεύτηκε στον Τιμητικό τόμο για τον ομότιμο καθηγητή Αριστοκλή Ιγνατιάδη.el
dc.relation.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16632-
dc.subject.lcshTourismen
dc.subject.lcshMarketingen
dc.titleTourism services marketing: problems and prospects for sustainable solutions.en
dc.typeArticleen
dc.typeTexten
Appears in Collections:Τιμητικός τόμος για τον ομότιμο καθηγητή Αριστοκλή Ιγνατιάδη

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
A025_timitik_ignatiadis_p793.pdf467.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.