Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16664
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΝούλας, Αθανάσιοςel
dc.contributor.authorΕυαγγέλου, Αναστασίαel
dc.date.accessioned2014-12-03T14:01:32Z-
dc.date.available2014-12-03T14:01:32Z-
dc.date.issued2014el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16664-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014.el
dc.description.abstractΗ ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας βασίζεται στην αποτελεσματική και βιώσιμη λειτουργία των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων. Η συμβολή των ΜΜΕ στην οικονομική ανάπτυξη κάθε χώρας αναπτυγμένης και αναπτυσσόμενης είναι ουσιώδης σημασίας, για την Ελλάδα είναι ακόμα μεγαλύτερη η σημασία τους καθώς αποτελούν το βασικό επιχειρηματικό μοντέλο και τον ακρογωνιαίο λίθο της εθνικής και περιφερειακής ανάπτυξης και καταλαμβάνουν το μεγαλύτερο ποσοστό των επιχειρήσεων στη χώρα. Ειδικότερα, συνιστούν στη διαφοροποίηση της οικονομικής βάσης της χώρας και παρέχουν την δυνατότητα να ανταποκρίνεται σε ποικιλία συνθηκών της αγοράς καθώς βοηθούν στη δημιουργία θέσεων απασχόλησης και στον περιορισμό της ανεργίας ενώ ταυτόχρονα προσφέρουν ένα στοιχείο τοπικού ελέγχου και μπορούν να ανταποκρίνονται σε τοπικές ανάγκες. Η παρουσία αυτών των επιχειρήσεων αποτελεί έκφραση της πολιτικής ανταγωνισμού, συνεισφέρουν στο ακαθάριστο εγχώριο προϊόν της χώρας ενθαρρύνουν νέες χρήσεις της τεχνολογίας και απορροφούν τεχνολογικές καινοτομίες με αποτέλεσμα να πραγματοποιούν υψηλότερα επίπεδα παραγωγικότητας αποσπώντας μεγαλύτερη παραγωγή ανά μονάδα κεφαλαίου. Τέλος αποτελούν οδό για την αυτό-ανάπτυξη και την ατομική επιτυχία και έκφραση του επιχειρηματικού πνεύματος. Από την επιτυχή προσαρμογή των επιχειρήσεων στα νέα δεδομένα θα κριθεί τελικά η διεθνής ανταγωνιστικότητα της χώρας, δηλαδή το κατά πόσο ελληνικά προϊόντα και υπηρεσίες θα υπάρχουν στις ανοιχτές αγορές. Στις ανταγωνιστικές αγορές, η ικανότητα των επιχειρήσεων και επιχειρηματιών θα είναι πιο σημαντικοί παράγοντες, παρά το εθνικό περιβάλλον. Κρίσιμης σημασίας είναι η στρατηγική των επιχειρήσεων, δηλαδή το πώς θα προσφέρουν ελκυστικές και ποιοτικές προσφορές στον πιεσμένο σήμερα καταναλωτή σε χαμηλότερα επίπεδα κόστους. Με τις διαφαινόμενες τάσεις, ευκαιρίες θα υπάρξουν κυρίως σε παραδοσιακούς -κλάδος υποδημάτων- αλλά και σε άλλους κλάδους, όμως ποιες επιχειρήσεις θα τις αξιοποιήσουν είναι αβέβαιο.el
dc.format.extent67el
dc.format.extent1197153 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΜικρομεσαίες επιχειρήσειςel
dc.subjectΕμπόριοel
dc.subjectΚλάδος υποδημάτωνel
dc.subjectΕισαγωγές εξαγωγές υποδημάτωνel
dc.titleΟι μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα και ο κλάδος της υπόδησης.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Εφαρμοσμένη Λογιστική και Ελεγκτικήel
Appears in Collections:ΠΜΣ Εφαρμοσμένη Λογιστική & Ελεγκτική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
EuangelouAnastasiaMsc2014.pdf1.17 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.