Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16649
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑγαλιώτης, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΚυριώτη, Ελένηel
dc.date.accessioned2014-12-02T16:58:40Z-
dc.date.available2014-12-02T16:58:40Z-
dc.date.issued2014el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16649-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014.el
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας έρευνας είναι η αξιολόγηση και η σύγκριση των γνώσεων και δεξιοτήτων των μαθητών Γυμνασίου με και χωρίς Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες στα Μαθηματικά που φοιτούν σε γενικές τάξεις ή σε τμήματα ένταξης του Γυμνασίου σε σχέση με την έννοια του ρητού αριθμού. Στην έρευνά μας συμμετείχαν συνολικά 136 μαθητές και των 3 τάξεων του Γυμνασίου από τους οποίους οι 85 ήταν τυπικής ανάπτυξης και μέσης επίδοσης στα Μαθηματικά, ενώ οι υπόλοιποι 51 αντιμετώπιζαν Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες στα Μαθηματικά. Για την αξιολόγηση των γνώσεων και δεξιοτήτων των μαθητών σχεδιάστηκε και χορηγήθηκε αυτοσχέδιο εργαλείο, το οποίο περιλάμβανε 11 ερωτήματα ανοιχτού και κλειστού τύπου. Διαπιστώθηκε πως οι μαθητές με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες στα Μαθηματικά αντιμετώπισαν δυσκολίες ανάλογες με αυτές των μαθητών τυπικής ανάπτυξης, αλλά σε μεγαλύτερο βαθμό. Τόσο η επίδοσή τους στα 9 από τα 11 ερωτήματα του ερευνητικού εργαλείου όσο και η συνολική τους επίδοση στα 11 ερωτήματα ήταν χαμηλότερη από αυτή των μαθητών τυπικής ανάπτυξης. Επιπλέον, η συνολική επίδοση των μαθητών με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες στα Μαθηματικά στα 11 ερωτήματα του ερευνητικού εργαλείου δεν διαφοροποιούνταν με βάση την ηλικία, σε αντίθεση με την αντίστοιχη επίδοση των μαθητών τυπικής ανάπτυξης. Οι κοινές δυσκολίες που αντιμετώπισαν οι μαθητές και των δύο ομάδων πιθανόν να συνδέονται αφενός με την ιδιαίτερα σύνθετη φύση της έννοιας του ρητού αριθμού και αφετέρου με τον τρόπο διδακτικής προσέγγισής της.el
dc.format.extent122el
dc.format.extent2509112 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΕιδικές μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικάel
dc.subjectΡητοί αριθμοίel
dc.subjectΚλάσματαel
dc.subjectΔεκαδικοί αριθμοίel
dc.subjectΠοσοστάel
dc.subjectΔιάταξηel
dc.subjectΠράξειςel
dc.subjectΠυκνότηταel
dc.titleΟμοιότητες και διαφορές μαθητών τυπικής ανάπτυξης και μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικά ως προς τη διαχείριση διαστάσεων του ρητού αριθμού.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικήςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KyriotiEleniMsc2014.pdf1.96 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.