Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16589
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Παπαβασιλείου-Αλεξίου, Ιωάννα | el |
dc.contributor.author | Γιαννακίδου, Σοφία | el |
dc.date.accessioned | 2014-11-24T15:58:06Z | - |
dc.date.available | 2014-11-24T15:58:06Z | - |
dc.date.issued | 2014 | el |
dc.identifier.uri | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16589 | - |
dc.description | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014. | el |
dc.description.abstract | Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας ήταν η διερεύνηση της καταλληλότητας των συστημάτων ηλεκτρονικής μάθησης 2ης γενιάς για την ανάπτυξη των κοινωνικών και προσωπικών δεξιοτήτων. Διερευνήθηκαν οι αρχές σχεδίασης και οργάνωσης, σε ηλεκτρονικό περιβάλλον ασύγχρονης εκπαίδευσης (learning management system), για μαθήματα ανάπτυξης των κοινωνικών και προσωπικών δεξιοτήτων. Συγκεκριμένα διαμορφώθηκε διαδικτυακό εκπαιδευτικό περιβάλλον με στόχο άτομα που θέλουν να ενισχύσουν τις προσωπικές και κοινωνικές τους δεξιότητες για την εύρεση εργασίας ή για την επαγγελματική τους εξέλιξη. Στη συνέχεια έγινε αξιολόγηση της πλατφόρμας ηλεκτρονικής μάθησης στον τομέα των κοινωνικών και προσωπικών δεξιοτήτων, με αποτύπωση της πορείας των εκπαιδευόμενων σε τρία στιγμιότυπα μέσα στην εκπαιδευτική τους πορεία. Στην αυτοαξιολόγηση που έκαναν πριν παρακολουθήσουν το μάθημα, στην αξιολόγηση του μαθήματος όταν ολοκλήρωσαν το μάθημα, και στην επανάληψη της αυτοαξιολόγησης μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος. Η αποτύπωση έγινε μέσω δομημένου ερωτηματολογίου που δημιουργήθηκε για την καταγραφή της αξιολόγησης από τους εκπαιδευόμενους. Τα δεδομένα προέρχονται από την χρήση της διαδικτυακής πλατφόρμας μάθησης από ομάδες εκπαιδευόμενων σε επτά ευρωπαϊκές χώρες. Τα αποτελέσματα δείχνουν πως μπορεί να είναι λειτουργική η εφαρμογή του e-learning στο εκπαιδευτικό αντικείμενο των προσωπικών και κοινωνικών δεξιοτήτων παρά τις δυσκολίες που καταγράφηκαν σε επίπεδο ορισμού και αξιολόγησης. Η αποτίμηση της αποτελεσματικότητας μιας τέτοιας εφαρμογής χρειάζεται επιπλέον κριτήρια για την ποιοτική μεταβολή που μπορεί να προέλθει από ένα αντικείμενο μάθησης όπως οι προσωπικές και κοινωνικές δεξιότητες. | el |
dc.format.extent | 197 | el |
dc.format.extent | 4938397 bytes | - |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.language.iso | el | en |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας | el |
dc.subject | Προσωπικές και κοινωνικές δεξιότητες | el |
dc.subject | Ηλεκτρονική μάθηση | el |
dc.title | Ανάπτυξη και αξιολόγηση πλατφόρμας ηλεκτρονικής μάθησης για την ενίσχυση κοινωνικών και προσωπικών δεξιοτήτων (soft skills) | el |
dc.title.alternative | Development and evaluation of e-learning platform for enhancing soft skills. | en |
dc.type | Electronic Thesis or Dissertation | en |
dc.type | Text | en |
dc.contributor.department | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής | el |
Appears in Collections: | ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
GiannakidouSophiaMsc2014.pdf | 4.51 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.