Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16508
Τίτλος: Δυσχέρειες γραπτού λόγου σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και οι κυριότερες μέθοδοι αντιμετώπισης: εκπαιδευτική παρέμβαση σε ένα δυσλεξικό και σε ένα δυσορθογραφικό παιδί.
Συγγραφείς: Γκαϊτατζίδου, Χρυσοβαλάντου
Λέξεις-Κλειδιά: Παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες
Εκπαιδευτικά προγράμματα
Γραφιμική ικανότητα
Δυσλεξία
Ημερομηνία Έκδοσης: 2001
Εκδότης: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών
Περιγραφή: Πτυχιακή εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2001.
Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 137-138).
URI: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16508
Εμφανίζεται στις Συλλογές:Τμήμα Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (Π)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
GkaitatzidouChrysovalantouMsc2001.pdf8.35 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.