Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16508
Τίτλος: | Δυσχέρειες γραπτού λόγου σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και οι κυριότερες μέθοδοι αντιμετώπισης: εκπαιδευτική παρέμβαση σε ένα δυσλεξικό και σε ένα δυσορθογραφικό παιδί. |
Συγγραφείς: | Γκαϊτατζίδου, Χρυσοβαλάντου |
Λέξεις-Κλειδιά: | Παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες Εκπαιδευτικά προγράμματα Γραφιμική ικανότητα Δυσλεξία |
Ημερομηνία Έκδοσης: | 2001 |
Εκδότης: | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών |
Περιγραφή: | Πτυχιακή εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2001. Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 137-138). |
URI: | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16508 |
Εμφανίζεται στις Συλλογές: | Τμήμα Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (Π) |
Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
GkaitatzidouChrysovalantouMsc2001.pdf | 8.35 MB | Adobe PDF | Προβολή/Ανοιγμα |
Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.