Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16475
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣουμπενιώτης, Δημήτριοςel
dc.contributor.authorΓκαντάκας-Σάββας, Μιχαήλel
dc.date.accessioned2014-10-30T11:29:34Z-
dc.date.available2014-10-30T11:29:34Z-
dc.date.issued2014el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16475-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014.el
dc.description.abstractΟ αγροτικός κλάδος θεωρείται από πολλούς και έχει αποδείξει άλλωστε με το πέρασμα των χρόνων, ότι μπορεί να αποτελέσει το βασικό πυλώνα ανάπτυξης της οικονομίας κάθε κράτους. Η άποψη αυτή δε θα πρέπει να παραμείνει αδιάφορη στην περίπτωση της Ελλάδας, της οποίας η οικονομία διαρκώς συρρικνώνεται και ταλανίζεται σφοδρά από τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης. Το σκηνικό του αγροτικού κλάδου στην Ελλάδα διαμορφώνεται από πολλούς μεγάλης ηλικίας μικροπαραγωγούς, οι οποίοι δρούνε κατά κύριο λόγο ατομικά και όχι συλλογικά μέσα από τη συμμετοχή τους σε οργανωμένες μορφές συλλογικών οργανώσεων. Συνέπεια του παραπάνω, αποτελεί η μειωμένη ανταγωνιστική δύναμη που διαθέτουν στην λεγόμενη αγροδιατροφική αλυσίδα αξίας, η δυσκολία προώθησης των προϊόντων τους στην αγορά και σε ικανοποιητικές τιμές για αυτούς, η έλλειψη ποιοτικών Ελληνικών προϊόντων στα ράφια των καταστημάτων καθώς και οι πολύ υψηλές τιμές στις οποίες οι καταναλωτές αναγκάζονται να αγοράσουν βασικά είδη διατροφής, τα οποία συνήθως είναι εισαγόμενα και αμφιβόλου ποιότητος. Σκοπός της παρούσας εργασίας αποτελεί η ενημέρωση των Ελλήνων παραγωγών για τα πλεονεκτήματα και τα οφέλη που μπορούν να αποκομίσουν από έναν νέο και καινοτόμο τρόπο προώθησης των προϊόντων τους, αυτόν της ηλεκτρονικής δημοπρασίας. Η ηλεκτρονική δημοπρασία θα μπορούσε να εφαρμοστεί με ιδιαίτερη επιτυχία από τις συλλογικές αγροτικές ενώσεις στις οποίες οι παραγωγοί είναι απαραίτητο να συμμετέχουν. Επίσης, σκοπός της εργασίας, αποτελεί η εμφάνιση και παρουσίαση των πρώτων ενδείξεων, εκτιμήσεων και προθέσεων των ίδιων των συνεταιρισμών που εκπροσωπούν τους παραγωγούς τους, για τη υιοθέτηση ενός τέτοιου εγχειρήματος, μέσω της πρωτογενούς έρευνας που πραγματοποιήθηκε.el
dc.format.extent140el
dc.format.extent3387198 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΗλεκτρονικά δημοπρατήριαel
dc.subjectΑγροτικά προϊόνταel
dc.subjectΔημοπρασίεςel
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subjectΓεωργικός τομέαςel
dc.titleΤα ηλεκτρονικά δημοπρατήρια αγροτικών προϊόντων ως στρατηγικό εργαλείο ανάπτυξης του γεωργικού τομέα.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματαel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GkantakasSavvasMichailMsc2014.pdf3.18 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.