Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16475
Συγγραφέας: Γκαντάκας-Σάββας, Μιχαήλ
Τίτλος: Τα ηλεκτρονικά δημοπρατήρια αγροτικών προϊόντων ως στρατηγικό εργαλείο ανάπτυξης του γεωργικού τομέα.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2014
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματα
Επόπτης Καθηγητής: Σουμπενιώτης, Δημήτριος
Περίληψη: Ο αγροτικός κλάδος θεωρείται από πολλούς και έχει αποδείξει άλλωστε με το πέρασμα των χρόνων, ότι μπορεί να αποτελέσει το βασικό πυλώνα ανάπτυξης της οικονομίας κάθε κράτους. Η άποψη αυτή δε θα πρέπει να παραμείνει αδιάφορη στην περίπτωση της Ελλάδας, της οποίας η οικονομία διαρκώς συρρικνώνεται και ταλανίζεται σφοδρά από τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης. Το σκηνικό του αγροτικού κλάδου στην Ελλάδα διαμορφώνεται από πολλούς μεγάλης ηλικίας μικροπαραγωγούς, οι οποίοι δρούνε κατά κύριο λόγο ατομικά και όχι συλλογικά μέσα από τη συμμετοχή τους σε οργανωμένες μορφές συλλογικών οργανώσεων. Συνέπεια του παραπάνω, αποτελεί η μειωμένη ανταγωνιστική δύναμη που διαθέτουν στην λεγόμενη αγροδιατροφική αλυσίδα αξίας, η δυσκολία προώθησης των προϊόντων τους στην αγορά και σε ικανοποιητικές τιμές για αυτούς, η έλλειψη ποιοτικών Ελληνικών προϊόντων στα ράφια των καταστημάτων καθώς και οι πολύ υψηλές τιμές στις οποίες οι καταναλωτές αναγκάζονται να αγοράσουν βασικά είδη διατροφής, τα οποία συνήθως είναι εισαγόμενα και αμφιβόλου ποιότητος. Σκοπός της παρούσας εργασίας αποτελεί η ενημέρωση των Ελλήνων παραγωγών για τα πλεονεκτήματα και τα οφέλη που μπορούν να αποκομίσουν από έναν νέο και καινοτόμο τρόπο προώθησης των προϊόντων τους, αυτόν της ηλεκτρονικής δημοπρασίας. Η ηλεκτρονική δημοπρασία θα μπορούσε να εφαρμοστεί με ιδιαίτερη επιτυχία από τις συλλογικές αγροτικές ενώσεις στις οποίες οι παραγωγοί είναι απαραίτητο να συμμετέχουν. Επίσης, σκοπός της εργασίας, αποτελεί η εμφάνιση και παρουσίαση των πρώτων ενδείξεων, εκτιμήσεων και προθέσεων των ίδιων των συνεταιρισμών που εκπροσωπούν τους παραγωγούς τους, για τη υιοθέτηση ενός τέτοιου εγχειρήματος, μέσω της πρωτογενούς έρευνας που πραγματοποιήθηκε.
Λέξεις Κλειδιά: Ηλεκτρονικά δημοπρατήρια
Αγροτικά προϊόντα
Δημοπρασίες
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Γεωργικός τομέας
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
GkantakasSavvasMichailMsc2014.pdf3.18 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.