Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16427
Τίτλος: Εκτίμηση της ακρίβειας αναφορών των εκπαιδευτικών που διδάσκουν σε τμήματα ένταξης: ως προς τις μορφές προβληματικής συμπεριφοράς που παρουσιάζουν τα παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες.
Συγγραφείς: Γκαράνη, Κωνσταντίνα
Ημερομηνία Έκδοσης: 2005
Εκδότης: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών
Περιγραφή: Πτυχιακή εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2005.
Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 75-79).
URI: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16427
Δικαιώματα: Το ηλεκτρονικό αντίτυπο της εργασίας δεν έχει αποδεσμευτεί.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:Τμήμα Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (Π)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
GkaraniKonstantina_Pe2005.pdf2,04 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.