Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16427
Title: Εκτίμηση της ακρίβειας αναφορών των εκπαιδευτικών που διδάσκουν σε τμήματα ένταξης: ως προς τις μορφές προβληματικής συμπεριφοράς που παρουσιάζουν τα παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες.
Authors: Γκαράνη, Κωνσταντίνα
Issue Date: 2005
Publisher: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών
Description: Πτυχιακή εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2005.
Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 75-79).
URI: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16427
Rights: Το ηλεκτρονικό αντίτυπο της εργασίας δεν έχει αποδεσμευτεί.
Appears in Collections:Τμήμα Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (Π)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GkaraniKonstantina_Pe2005.pdf2.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.