Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16427
Title: | Εκτίμηση της ακρίβειας αναφορών των εκπαιδευτικών που διδάσκουν σε τμήματα ένταξης: ως προς τις μορφές προβληματικής συμπεριφοράς που παρουσιάζουν τα παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. |
Authors: | Γκαράνη, Κωνσταντίνα |
Issue Date: | 2005 |
Publisher: | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών |
Description: | Πτυχιακή εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2005. Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 75-79). |
URI: | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16427 |
Rights: | Το ηλεκτρονικό αντίτυπο της εργασίας δεν έχει αποδεσμευτεί. |
Appears in Collections: | Τμήμα Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (Π) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
GkaraniKonstantina_Pe2005.pdf | 2.04 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.